دو قطبی سازی هدف شبکه نفاق


کلیپ دو قطبی سازی هدف شبکه ی نفاق برشی از سخنان علیرضا پورمسعود تهیه شده در واحد رسانه موسسه پژوهشی یاسین عصر


+ 
12

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اصل منافقین خود پورمسعود و استادش رائفی پور هستند. دو قطبی حق و باطل از اصول اسلامی است ولی تک قطبی تسامح که رائفی پور و این شاگردش دنبال جا انداختن آن هستند، از اصول فراماسونی است !!!!!!

  • سلام علیکم جمیعاً. لازم است نظر خود را به دو بخش تفکیک کنم. بخش اول در مورد نظر جناب یکی از یکی در ساعت 00:15 و بخش دوم در مورد نظر جناب ل.اصفهانی در ساعت 17:47 . ابتدا در مورد نظر جناب یکی از یکی:
    در مورد بند دوم، جناب رضا 123 بهتر است حضرتعالی تعریف خود را از واژه هموطن به صورت شفاف بیان کنید، همانگونه که جناب یکی از یکی پیش تر تعریف خود را اظهار داشته اند. تعریف جناب یکی از یکی از واژه هموطن، بسیار حساب شده و معقول است.
    با مسائل مطرح شده در بند 4 موافقم. بند پنجم مراجعه به دیگر کلیپ ها را می طلبد.
    در مورد بندهای 6و7، جناب یکی از یکی پیش تر توضیحاتی را مطرح کرده اند که در خور توجه است.
    در بند 8 واژه های نسبت داده شده به ایشان از جانب رضا 123 و ل.اصفهانی به چشم می خورد. به نظر حقیر نسبت دادن این قبیل صفات به افراد، کار درستی نیست.
    با سطر اول بند نهم موافقم. مابقی بند 9 میتوانست با ملایمت بیشتری بیان شود. سیه رو خواندن رضا 123 نیز، کار درستی نبود.
    بند دهم پیرو تعریفی است که جناب یکی از یکی از هموطن ارائه کرده اند.
    با بند یازدهم موافقم چرا که با روش نادرست نمی شود به مقصد درست رسید.
    اما در مورد نظر جناب ل.اصفهانی:
    شروع نظر با نسبت دادن مزخرف گویی و اراجیف گویی، فحاش و متوهم به جناب یکی از یکی همراه است که کار بسیار غلطی بوده و توهین به هیچ عنوان پذیرفته نیست.
    در مورد بند2 اگر جناب رضا 123 تعریفی شفاف از واژه هموطن ارائه دهند، مسأله روشن خواهد شد.
    در بند 3 ناهنجاری شخصیتی و اخلاقی به جناب یکی از یکی نسبت داده شده و توصیه مراجعه به دکتر. و در ادامه جناب یکی از یکی را عامل مضر و مخل خوانده اند. به نظر، جناب ل.اصفهانی در منطق کم آورده اند که به توهین متوسل شده اند.
    گاهی اوقات کاربران بصورت مستقیم و غیر مستقیم یکدیگر را به بحث فرا می خوانند. اگر فراخوانی به بحث منطقی باشد، سازنده است اما اگر هدف مشاجره لفظی است، صحیح نیست. در این کلیپ ابتدا جناب یکی از یکی از رضا123 نام برده اند که ای کاش سخن خود را بدون نام بردن از کسی مطرح می کردند. چرا که هدف از روشنگری بایداصلاح تفکر نادرست باشد، که بدون ذکر نام کاربر خاصی نیز امکان پذیر است.
    در مورد کلیپ ها اظهار نظر نمی کنم چون بحث به درازا خواهد کشید. اما فقط یک نکته و آن این که جناب یکی از یکی گاهی اوقات از واژه هایی استفاده می کنند که معنای ظاهری آن ها غیر از آن معنایی است که ایشان از آن واژه اراده کرده اند. مثل واژه کشتن، جنودالشیطان و امثالهم. همین امر سبب می شود نیاز به توضیح و تفسیر پیش بیاید. اما جناب یکی از یکی، هرچند توضیح و تفسیر حضرتعالی مورد قبول هم باشد، باز ممکن است عده ای آن واژه را دستمایه قرار دهند. پس چه بهتر که از همان ابتدا از چنین واژه هایی استفاده نکنیم. از بابت طولانی بودن نظرم از همه دوستان بزرگوار پوزش می طلبم.

  • در پاسخ به «ل. اصفهانی» که تنها و تنها در نقش فتح عقدۀ «رضا123» مِن باب حمایت های نشده در تمام طول عمرش به موازات برآوردن آرزوی رسوایی بنده ، در این سایت حضور می یابد آخرین حرفم را می گویم: تمام آدرس ها مشخص است و کاربران جویا و البته با حوصله جهت قضاوت، دنبال خواهند کرد! ذکر عنوان ویدئوها جسارت می خواهد که البته در شما ها به شدت «خام» است... کمی به خودتان رحم کنید ؛)

  • اول ، پوزش بابت طویل بودن نظرم.
    در بیان و توجیه اراجیف گویی اندر مزخرف گویی یکی از یکی :
    1.قبل از بیان کامنت مورد اشاره (21:37) کامنتی از طرف این فحاش زیر نظر رضا 123 با محتواي توهم گونه ، ارسال شد (20:37) که کامنت فوق بعنوان دفاع و در جواب به آن بود . (تیتر آیا این شکاف .. مد نظر است)
    2.همانطور که رضا بیان کرده هوطن همه جا معنای مشخص داشته که من و شما آن را تعریف نکرده ایم.
    3.شما هرکه مخالفتان حرف بزند را به این اتهام تکراری محکوم میکنید..
    که طبیعی است ، چون چیزی بجز این در چنته ندارید!
    شما از ناهنجاری شخصیتی و اخلاقی رنج میبرید در نتيجه : نماینده خودتان هم نیستید چه برسد به مردمی که شیطان میخوانید!
    دکتر مراجعه کنید.
    4.خودتان جواب خودتان را دادید.
    5.تیتر های نام برده و توضیحات برای جلوگیری از تحریف در روز روشن :
    الف : ذوق زدگی صدای آمریکا از ..... :

    یکی از یکی به قصد شروع بحث و شروع حمله (95/8/19_20:23) :
    وحدت با ما !!!! این است شیطان.
    وحدت در بیان شیطان.
    یکی از یکی در توهین به موسی م 21:44 :
    بحث با بوووووووووق ممنوع !

    و تنها توهین رضا 123 ، احسنت گفتن به نظر موسی م بود ! خخخخخخخ

    ب : رابطه با آمریکا .... :
    و العاقبة للمتقین : رضا فیلم را ببیند .
    رضا 123 : بروی چشم !
    روشنگری و العاقبة للمتقین و تشکر رضا.
    تایید پیاپی رضا بر نظرات مخالف !
    اعلان حمله توسط یکی از یکی (19:58) :
    معاند با من ؟!
    بیان برچسبها و توهین های بی شمار (مراجعه شود)
    و در آخر نام بردن از رضا 123 و آغاز شخصی کردن و عقده گشایی شخصی به بهانه جهاد اکبر !
    روشنگری رضا در مورد حفظ وحدت به هر قیمت .
    اتهام بی پایه اساس ، بی سند و مدرک و از روی ناچاری و نداشتن چیزی در بساط به بنده و رضا 123.(21:49)
    دفاع جانانه ی رضا از هویت خود در جواب.
    تفرقه افکنی دوباره و از طرف همه سخن گفتن بدون هیچ گونه احترام به شعور کاربران، توسط کاربر مذکور (22:32) .

    که با جواب بنده رسوا شدند.
    ادعای اثبات اکاذیب کاربر مذکور و خط نشان کشی از طریق قانونی که قبول ندارند.خلط مبحث ، اتهام زنی ، دادن سر خود حکم ارتداد و مایه گذاشتن از ائمه. (23:29)

    توهین های یکی از یکی (23:29) :
    مرتد اعلام کردن ، کم فهم ، جنود شیطان ، روان پریش و نفس بیمار ، و در آخر در عین ناباوری و بخاطر کم آوردن ، گریه زاری میکنند که چرا شما توهین میکنید !
    توهین های بعدی (00:59) :
    مسلمان نیستید ، جاهل.

    ج : برخورد با فساد .... :
    اوایل بحث های دوستانه و روشنگرانه سلائق مختلف .
    رضا 123 ، و العاقبة للمتقین ، حسین.
    خطاب های دوستانه ی کاربران فوق :
    دوست گرامی ، رضا جان ، سلام مجدد ، احسنت ، موافقم ، سلام عزیزان و ......
    با آمدن عامل مخل و مضر (یکی از یکی) (15:55) :
    توهم توطئه و تلاش برای عقده گشایی و گرفتن بعضی مباحث به خود که نشان از شک به خود و حتمی بودن وجود مشکل میدهد.
    و نام بردن دوباره شخصی سازی و شروع دعوا و توهین های بیشمار و تفسیر به نفع خودشان از نظرات کاربران فوق (مراجعه شود)
    سعی در ادامه دعوا و .... (20:45)
    تیر خلاص رضا (21:04)
    در ادامه ؛ سعی در میانجی گری و پایان دادن به دعوا توسط حسین عزیز که با احسنت رضا و سکوت یأس یکی از یکی همراه بود.
    توهین یکی از یکی در مورد نظر کسی که فقط سوال دارد (21:43)
    و .....
    با نگاهی اجمالی به تیتر هایی که خود کاربر فحاش ذکر کرده مشخص میشود رضا فقط دفاع کرده و با خوانده نظرات یکی از یکی میتوان اولین دایره‌المعارف فحش و فحاشی را استخراج کرد.
    وسلام.
    6.در نظرات قبلی اثبات شده.
    7.رسوا کردن به دست خود و مایه گذاشتن از اباعبدالله .
    8.اعتراف غیر مستقیم به کم آوردن و رجوع به تاکتیک خاک خورده برچسب فتنه گر.
    9.تکرار حرف های دیگران
    10.مغلطه و بیان مسائل بی ربط و برچسب زنی تکراری.
    11.خودتان منکرش هستید ...شک ندارم.
    12.نرود میخ آهنین در سنگ.

    جای تو بودم میرفتم و پشت سرمم نگاه نمی‌کردم . خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  • تشکر بابت حمایت همه جانبه شما دوست گرامی.

  • جناب و العاقبة للمتقین ..
    سلام برشما.
    هر موقع در حوصله تان بود این نظر جناب ل.اصفهانی را خوانده و نظر خود را بیان کنید..
    قبول دارم که کمی تند است ، اما با توجه به توهین ها ی وارده که در آن مستند آمده ، تندی آن موجه است.
    با تشکر.

  • جناب رضا 123 سلام علیکم. متأسفانه هنوز کلیپ مربوطه را ندیده ام. اظهار نظر از سوی حقیر مستلزم آن است که کلیپ را دیده و همه نظرات، من جمله نظر جناب ل.اصفهانی را بخوانم که این مسأله قدری زمان بر است. انشاالله در اولین فرصتی که دست دهد به توصیه حضرتعالی عمل خواهم کرد. متشکرم

  • احسنت.
    تشکر بخاطر توجه حضرت عالی.

  • ( :

  • در تفکیک مزخرف گویی از حقیقت:

    1- کامنت رضا 123 در ساعت 21:37 مبین اصرار از سوی ایشان برای قرار گرفتن طرف یک جدال با اینجانب است!

    2-تعریف مشخص برای هموطن که جناب رضا به آن قائل است را در کامنتش ندیدم!!

    3- هجوم دد منشانۀ رضا123 با کاربرد اسامی متعدد به عقاید و نظرات بنده که البته به حق مدعی نمایندگی از هموطنانم هستم و این را با توضیح نام کاربری خودم در گذشته معرفی کرده ام هم بر هیچ کاربر ثابتی پوشیده نبوده و نیست! پیش قدمی در فحاشی و هتاکی هم که در سیر کامنت ها با کمی دقت در تاریخ و ساعت هویداست(شترسواری دولا دولا نمیشه)

    4- در نظر هر کسی باید و نبایدی مستتر هست که بیانگر عقاید و قوانین حاکم بر ذهن اوست که قطعاً در بیان او نمایان می شود و نیازی به ذکر واژۀ باید و نباید هم نیست که اگر گفته شود هم اشکالی ندارد!! چون به هر حال هر نظر به عقیده و قانونی متکی است!!!!

    5- در مشاهدۀ ادعای احترام رضا به نظر مخالف ارجاع می دهم به این ویدئوها:
    - ذوق زدگی صدای آمریکا از تقابل علنی روحانی و مقام معظم رهبری
    -رابطه با آمریکا خسارت محض
    - برخورد با فساد به سبک حسن روحانی
    و قص علی هذا...

    6- «محکوم به تکفیر» و «خرافه گویی» کماکان از جانب ایشان اتهام بارزی به من است که هرکدام برچسب و توهین بزرگی محسوب می شود و قبلاً هم متذکر شده و اتهام زنی ایشان را در مورد «خرافه» که با نام کاربری «ل. اصفهانی» به من روا داشتند اثبات کردم چنانچه لازم است به ویدئوی «رابطه با آمریکا خسارت محض» و کامنت 95/8/27 ساعت ۲۳:۲۹ مراجعه کنید!!!!! تا بدانید که دلیل مورد نظر این کاربر بری اتهام به خرافه نشانگر عدم مسلمانی وی است!!!

    7- مرا به فتوای (سر بریدن «هموطن») می بایست با ذکر نام ویدئویی که کامنت من زیر آن است با نشانی درست متهم کند! تا دفاع مرا ازخودم شاهد باشد!! من از سر بریدن خائنین شیطان صفت در انفس و آفاق حکایت کردم و نام مولایم حسین(ع) را نیز آوردم! طریق آن است که سر شیطان نفس یا دشمن باطل بریده اولی تا آنکه سر حق بریده نشود!!!

    8- قصد به الصاق صفات «معلوم الحال»- «متوهم»- «خود بزرگ بینی» و از این دست کاملاً نشانگر جریان فتنه گر داخلی است که رضا123 به آن تعلق دارد. که البته به قول خودش اصلاً هتک حرمت نیست! بله. چون بدتر از آن است! کلیدواژه های سفارتخانه ای یا همان لانه جاسوسی!!!! که به من که هیچ به جناب «رسایی» هم اطلاق شد!!!

    9- ایشان هنوز نمی داندکه کسی قادر نیست از کسی چهره خاصی بسازد! زیرا کسانی که واجد عقلانیت و منطق هستند تنها به قضاوت خودشان متکی می مانند. منی که چنین تفکری دارم بیکار نیستم که وقت عزیز را برای سیاه نمایی سیه رویانی چون این کاربر (رضا 123) و امثالش تلف کنم!!! هدف رسوا کردن را نیز این دسته از کاربران دنبال می کنند تا مانع از روشنگری شوند!!! (با ماله کشی بر نفوذی های آلوده در کشور)

    10- غیرهموطن برچسب نیست! چون لزومی ندارد که همۀ مخلوقات خدا با هم هموطن باشند! اشکالی بر این ناهموطنی وارد نیست. چون باور و آرمان رضا و امثالش چیز دیگری است غیر از اعتلای وطن! اگر این در نظر ایشان خوب نیست باید تلاش کند تا به اعتلای وطن کمک کند نه اینکه بر باورهای مغایر با یک ملت اصرار کند که هیچ ، اقدام به توهین و فحاشی و هتک حرمت و دروغ بستن و... هم به ما بکند!!

    11- مقصد مشترک راه و روش مشترک دارد اگرنه «دین» از سوی خداوند به عنوان «روش بندگی» به پیامبران در قالب کتاب مقدس، جهت هدایت صحیح در مسیر صحیح نازل نمی شد!!

    12- اتفاقاً برعکس! ما مخالفان اسلام را که آن را «خرافات» می دانند با خود مخالف می دانیم!!! چون تلاش ما براین است که حقیقتاً به اسلام مؤمن باشیم!!!
    ...

  • ویدئوی «درصدی از مردم نظام رو قبول ندارند و منتظرند آمریکا برگردد» هم شامل کامنت های واضحی است!!

  • با سلام..
    همه میدانید که از پاسخ دادن به این کاربر «یکی از یکی» اکراه دارم ، اما طرف نظر با شما کاربران گرامی است.
    اول اینکه :کلمه * هموطن * تعریف کاملا مشخصی داشته و نیازی به بیان استنباط شخصی برای بیان مفهوم آن برای نتیجه گیری به مطلوب نیست.
    و اما بعد :
    من هیچگاه به کسی حمله ای نکرده ام ، بلکه اگر اقدامی کرده ام در دفاع از عقاید و هموطنان خود بوده که گاها محکوم به تکفیر بوده اند.
    بنده در هیچ دعوایی پیش قدم نبوده ام و فقط دفاع کرده ام.
    همیشه در اول نظراتم * بنظرم * گذاشته و باید ونباید ی هم تعیین نکرده ام.
    همیشه به مخالفان نظراتم احترام گذاشته و فتوای ارتداد کسی رو صادر نکرده ام !!
    از کسی جمله ای ندزدیده ام و هرکجا دیده ام هموطنی محکوم به تکفیر بوده و یا پای خرافه به مباحث کشیده شده ، دخالت کرده ام!
    در فرهنگ و جامعه ما اطلاق صفت * بی تربیت * در مقابل فتوا های سر بریدن هموطن ، فتوا های حرام دانستن توسط افراد معلوم الحال ، دروغ بستن در روز روشن، توسط این کاربری که به درد خود بزرگ بینی کاذب مبتلا میباشد ، اصلا هتک حرمت بحساب نمی آید!
    بنده هیچ هتک حرمتی نکرده ام .
    بلکه همیشه با دروغ بستن به نظراتم تلاش شده سلیقه خودشان را به کرسی بنشانند.
    بطوری که ؛ اگر فقط یک روز روشنگری را چک نمیکردم با تحلیل و تفسیر به رای نظراتم از من یک چهره خلاف دین و ایران میساختند که البته همیشه با به سنگ خوردن تیرهاشان رسوا شدند.
    حال عقده به دل گرفته اند.
    بله هموطنها آرمان ها و باور های مشترک دارند ...
    اما برای رسیدن به این آرمان ها سلیقه و راه های زیادی با مقصد مشترک وجود دارد !!!
    بنده هیچگاه به کسی «حتی این کاربر معلوم الحال» برچسب غیر هموطن نزده ام.
    ایشان مخالفان خودشان را مخالفان با اسلام و خدا میدانند !
    دیگه تا آخرش رو بخونید...

    خلاصه قضاوت با شما کاربر و هموطن گرامی .«حتی اگر با تک تک جملات بنده مخالفید»
    فتوای حرام کردن رابطه ما کاربران باهم که هنر نیست از یک فرد معلوم الحال.
    باشد که خود خداوند متعال همراهی مارا تایید کند که همانطور که میدانید کرده.
    وسلام.
    اتمام بحث.

  • با سلام به کاربران گرامی.
    عدم مفاهمۀ من و رضا123 ، قطعاً به دلیل تعریف های مختلفی است که برای مفهوم «هموطن» قائل هستیم! ایشان در قبال من ، هتاکی و فحاشی را تنها راه در اثبات انگاره های خود یافته است! خوب البته دلایل این امر بیش از عدم مفاهمه است.. اما من برای روشنگری در مورد نشخوار مداوم این «اتهام» به بنده به جهت عقیده ای که در مورد واژۀ «دو قطبی» ارائه داده ام لازم می دانم تعریف خود را در پاسخ به این کاربر، در باب «هموطن» بگویم:
    هموطن:
    از نظر من هموطن کسی است که در بین همۀ قرابت هایی که در (ژن، زبان،کیش، دین و آئین، مرزها، انتفاعات مثل امنیت یا حکومت و..) با دیگر هموطنش دارد، «باور»ها و «آرمان»های یکسان و نزدیک به هم داشته باشد.

    باور و آرمان تمام چیزی است که یک هموطن را حتی آنسوی زمین هموطن باقی می دارد!

    آرمان و باورِ همسو و هم جهت در هموطنان یک وطن، منتج به پیروزی، سربلندی، ارتقا و حراست از ارزش های آن وطن است.

    رضاجان! باید ببخشی اگر من در رفتار و گفتار تو این اولویتِ تعریفیِ هموطن را در نسبت با خود و دیگر هموطنانم نیافتم.
    تو و هموطنانت! به دلیل همان باور و آرمان مخالف با باور و آرمان ایران اسلامی انقلابی، در برخی موارد سیاسی- اجتماعی و حتی فرهنگی، آینده ای متفاوت با آنچه ما برای سربلندی و اقتدار ایران می خواهیم خواسته اید! تا جایی که در گمان من نتیجۀ عمل به نسخه های امثال شما، افول و نکبت برای ایران عزیز ما خواهد داشت!
    لذا اگرچه عدم تحمل عقیدۀ مخالف از سوی شما به شکل فحش و توهین و برچسب و اتهام ابراز می شود اما باید بگویم من هم هرگونه همراهی با امثال تو را حتی در مواردی که دست به فریب عوام زده و با هموطنان من همسو می شوی حرام می دانم. چون من تو را هموطن خود نمی دانم...
    والسلام

  • جالب و عالی بود.....
    اما کو گوش شنوا ؟!
    بعضی بخاطر به کرسی نشاندن سلیقه شان و ارضای خود در فضای مجازی ، خود را به هر آب و آتشی میزنند که با دشمن کردن دو هموطن به بهانه های گوناگون و برچسبهای متفاوت ، سنگ تفرقه بیاندازند..
    من مطمئنم تفرقه سمی مهلک برای دین و ملیت ماست و با آسمان ریسمان بافتن چیزی عوض نخواهد شد.
    وسلام.

  • می دانید چرا؟ هوش شیطانی غرب دانسته رخنه به این ملت مسلمان از طریق مذهب ساده ترین و موفقیت آمیزترین راه بوده! جالب است عده ای که جیره خور انگلستان اند واجد نفاقِ دانسته هستند و آن دیگر گروه حزب اللهی شاید که خبر ندارد حمایت برخی دیگر از غرب نیز معنایش بستن نخ به دست و پای مبارک است!!! کاش بصیرت غوغا کند که بسی دل ها خون شد...