وقتی صداوسیما در «دورهمی»های شبانه خواب است!


این فیلم به بررسی نکات منفی برنامه دورهمی میپردازد و ضعف صدا و سیما را نشان میدهد


+ 
0

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ارش 00/6/20 ساعت 09:44

    عجب ذهن بیماری داری . تبریک میگم

  • . 00/4/11 ساعت 15:40

    آن قسمت که آن مرد گفت ما بعد از انقلاب تا مدتی جلوی عشق را گرفتیم و درد کشور ما بی نانی و این‌جور مسایل نیست ، بلکه درد بی‌عشقی‌ست...

    من جداً مخالفم باهاش
    چون اولاً معنی عشق را درک نکرده
    و ثانیاً معنی انقلاب اسلامی را درک نکرده
    اگر می‌فهمید عشق واقعی چیست و چه‌قدر جوان عاشق در آن زمان داشتیم چنین حرفی نمی‌زد ؛ این عشق جوانان ما به امام و انقلاب بود که در آن اوضاع نابه‌سامان اعم از فتنه‌های احزاب مختلف در کنار جنگ تحمیلی انقلاب و کشور را سرپا نگه داشت.

    اگر قرار باشد نگاه ما به عشق ، همان عشق‌های کلیشه‌ای فیلم‌ها و هوس‌بازی‌ها باشد ، همان دوران قبل از انقلابی که این آقا و امثالش سنگش را به سینه می‌زنند دوران این‌جور عشق‌ها بود. و حرف او صدق می‌کند که انقلاب اسلامی جلوی عشق را گرفت. درست میگوید ، انقلاب ما جلوی عشق‌‌های زمینی و ناپایدار و هوسی را گرفت و عشق واقعی را به جهانیان عرضه کرد ، همان عشقی که باعث می‌شد بچه هایی که هنوز بالغ نشدند به جبهه‌ها می‌رفتند و تمام غربی‌ها و جهانیان را حیرت‌زده کرد که این چه عشقیست که سن و سال و جنسیت و ملیت و نژاد و قومیت و دین و مذهب نمی‌شناسد؟

    درباره این هم که گفت درد ملت ما بی عشقیست ، باز هم تلمیحاً به این اشاره کرده که حکومت اسلامی جلویش را گرفته و ما افسرده هستیم و از این حرف‌ها که جواب داده‌ام

  • خیلی خنده دار بود برداشتتون،چون فقط یک درصد از مردم در این مورد با شما هم نظر هستند.
    فکر نمیکردم تا این حد سطحی نگر باشید

  • سلام!
    لطفاً مشخص کنید :
    1- برداشت شما از نظر بنده چه بود که برایتان خنده همراه داشته؟ !(إنشاءاللّه خنده برایتان مستدام)
    2- آمار موافقان یا مخالفان با نظر بنده را چگونه محاسبه فرمودید؟! (ذکر منبع)
    3- سطح و عمق نظر بنده را مطابق با چه معیاری سنجیدید؟!
    تا... پاسخگو باشم...

  • با سلام،

    شایان ذکر است که برنامۀ دورهمی به دلیل صداقت در ارائۀ برخی واقعیات امروز جامعۀ ما پر مخاطب است. بی پروایی مجری برنامه در رسانه ای سازی برخی معضلات اخلاقی-اجتماعی و نیز سبک مراودات امروز جامعه، گرچه نشان از ریسک پذیری بالای او و دیگر همکارانش در بازخورد حَکَمیت سلیقه ای داشته اما به نظر بنده اصلاً جای شکوه ندارد...

    از رویارویی و مواجهه با آنچه به واقع امروز بر جامعۀ ما غالب است به حق گریزی نیست! فرار و یا پنهان کردن بسیاری از آنچه که درخور یا شایستۀ ایرانیان نبوده و با کمال تأسف با تار و پود زندگی امروز این نسل های ما آمیخته است راهکار مناسبی برای علاج درد نخواهد بود!
    چرا که اصرار بر حفظ پوستۀ هنجارها ضمن بی اعتنایی به آنچه بنیان جامعه را متأثر ساخته نوعی «قشری گری» است که به شدت مذموم است!

    آنچه ذیل نحوۀ برقراری ارتباط برای ازدواج بین هنرمندان و میهمانان برنامه ، منتخب این ویدئو بود، سالیانی است که در جامعۀ ما باب است، شاید از این حیث که چگونگی آشنایی را رقم زده چندان محل اشکال هم نباشد، چرا که آشنایی دو فرد عاقل و بالغ در مراودات اجتماعی بالاخره نقطۀ آغازی برای شناخت طرفین نیاز دارد و نمی توان آن را در سبک ویژه ای محدود کرد!

    به نظر من آنچه می بایست مورد مطالبه و در صورت اشکال ، مورد انتقاد واقع شود، مباحث عمیق تر متضمن تداوم و قوام زندگی زوجین و نیز تعالی جامعه باشد نظیر: «معیار»های انتخاب همسر!!!!

    (طرح چند پرسش کلیدی برای نمود معیارهای انتخاب زوج لازم است):
    - اساساً چه کسی مجاز به ازدواج است؟ فرد مشتاق به ازدواج باید در کدام مرحله از شناخت خود و نیز از جامعۀ خود باشد؟
    - در همسر گزینی، به حقیقت چه عوامل و نکاتی واجد اهمیت است؟ «ویژگی»های یک همسر ایده آل از نظر قرآن و عقلانیت سلیم چیست؟
    - دخالت سلایق در کدام زمینه ها برای همسرگزینی مجاز است؟ و حیطۀ سلایق هر فرد منوط به چه نکاتی در برگزینی «هم کفو» اوست؟

    پرداختن به هر یک از این پرسش ها و صحت آموزش آن از جانب دین، عقل و علم، نیاز مبرم امروز جامعۀ ما که حتی جامعۀ بشری است...!!!