عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • با تشکر از روشنگری و در تکرار کامنت مربوط به ویدئوی « چرا آمریکا سورپرایز شد؟» :

    مطابق با آنچه ذیل ویدئوی «رویکرد کلینتون دربارۀ ایران چگونه است؟» در قالب کامنت اظهار کرده ام ؛
    معتقدم پیگیری چند هدف ذیل یکی از اهداف اصلی در این کرۀ خاکی از جانب غربی ها پررنگ تر نمود دارد:
    - «هدف اصلی» : چاره گری برای اقتصادی که از پایبست ویران است! مطابق با پیش بینی غول های تفکر اقتصادی صهیون غرب که در کمیتی بسیار کمتر از 1% جمعیت جهان، مالک دارایی بیش از 99% مردمان در جهان امروز هستند، ورشکستگی و تباهی اقتصادی در افولی روشن، حتمی و اجتناب ناپذیر است، فلذا حکم آنان آن است که در هنگام سقوط در ورطۀ فقر، طنابی از ثروت های دیگر ملل مستقل (نظیر ایران) ساخته و با کمک آن کمی دیرتر در چاه نکبت اقتصادیشان فرو رفته و سقوط کُندتری را تجربه کنند!!!!!
    غرب(انگلیس و آلمان با استعمار و غالب کردن امریکا و اسرائیل) ، در تلفیق این هدف «چاره برای اقتصاد ذلیلش»با هدف بزرگتری که شکست و غلبه بر «اسلام» بود تئوری «جنگ های سخت» را در منطقۀ «خاستگاه دین در جهان» رقم زد ..
    که با غارت نفت و دیگر منابع، فروش سلاح، آشوب و شهید کردن مردم مسلمان و کاستن از خزانۀ ژنی سالم آنان، از بین بردن سازه های تاریخیِ مؤید خاستگاه تمدن بشری و بیش از آن اماکن متبرکه و آرامگاه انبیا و اولیای خداوند در زمین به هدف تحریف تاریخ بشری به نفع غرب در آینده! از این سلسلۀ جنگ ها به بهانۀ استقرار رژیم صهیون و تأمین امنیت آن، بسیار بسیار زیاد منتفع شده است...
    اما:
    این تلفیق اهداف در نهایت غرب را متضرر کرد. چراکه مقاومت در پناه حق جل و علا از جانب پاکان روزگار به مدد تمامی مقدسات اسلام، طبق وعدۀ حضرت حق، «شکست» را برایشان محقق ساخت.. فلذا آنان ناچار به تقلیل اهداف هستند!!!!!!!!

    بدین سبب در صدد برپایی تئاتری سیاسی بر پردۀ آمریکا برآمدند که اهداف خُرد تر و کوچکتری را ذیل اهداف «چارۀ جنگ» و«چارۀ اقتصاد» خود دارد :
    در پیش نیاز این بازی، با رقم خوردن عهدنامۀ ننگین «برجام» و نیز «IPC» و دیگر قرارداد های نفتی، غربی ها تمام قد منتفع شده و برای جنگ اقتصادی با ایران «زمین بازی» مناسبی تعریف کرده اند!
    از دیگر سو آلمان و انگلیس، با نهادن عمله های سیاسی شان در رأس برخی دیگر کشورها نظیر «عربستان- قطر-بحرین-ترکیه-امارات»و البته در جای جای دیگر نظام ها حتی که جای نام بردشان نیست، سطح مخاطره را با «جابه جایی مواضع سیاسی»برای آشوب و فتنه گری های داخلی و جنگ های خارجی افزایش داده اند!!! (نظیر رفتارهای متناقض ترکیه، یا حتی روسیه «با فروش 400-s» به عربستان و.. )

    در نهایت بازی انتخاباتی امریکا با تمام این مفروضات از جانب انگلیس و آلمان رقم می خورد که تا کنون شاهد فریب دادن مردم آمریکا و ایجاد فتنه و آشوب ظاهری بین ایشان هستیم؛
    سیستم سیاسی دست نشاندۀ امریکا که نظیر دیگر مستعمرات اروپائیان صهیون، ساختار و تعریف «دوقطبی» دارد، جهت «انتقال نرم قدرت» از چنگال انگلیس به چنگ آلمان که شاهد بیان آن از زبان «Obama» بودیم، ذیل حاکمیت کنگره و لابی های صهیون ، طراح بازی پیش روست.
    به این ترتیب توافقی که بین انگلیس و آلمان مبنی بر اِعمال سیاست برای گسترش چنبرۀ اقتصادی-و سلطه بوده، با رویکرد خنثی سازی اهداف احتمالی ایران، و حزب اللّه در قطع دستان پلید آنان از منطقه، با هدف :
    1- محک مردم امریکا از حیث سنجش دامنۀ بیداری و آگاهی ذیل پرده برداری های آگاهانه از برخی کثافتکاری های سیاسی-اقتصادی خُرد و برملا شدۀ قبلی..
    2- دور برگردان قدرت حین انتقال آن «از انگلیس به مجدداً انگلیس» به منظور حفظ «شأن پنهان آلمان در ابرقدرتی جهان»!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! با استفاده از بازی مضحک اظهار نظر ترامپ قبل از رأی گیری، مبنی بر تقلب در انتخابات..و بالا بردن آراء «الکترال» ترامپ در نسبت با آراء مستقیم، و چرخاندن فتنه به نفع انگلیس!!!
    3- فراری دادن داعش از منطقه و سُر خوردن از بار ننگ شکست (خروج آرام و بی سرو صدا از جنگ سخت)
    در اینجا دو حالت محتمل است: 1- قسم خوردن ترامپ و ورودش به ماخ که مؤید قدرتگیری آلمان است که: 1-1- در این حالت ، جنگ ارزی با ایران و پاره ای از جهان، ریسک پذیری برای سقوط دلار و پیروزی برای «یورو» محتمل است...
    2-مجبور کردن ترامپ برای کناره گیری به نفع شخصی دیگر«یا کلینتون و یا ..؟» و ادامۀ جنگ های سخت در منطقه تا کشاندن آن به رویارویی مستقیم با ایران (که البته به انتخابات 96 ایران هم بستگی دارد)

    دوستان «جنگ ارزی» به شدت محتمل است...
    علاوه برآن «FAO» در بیانیه ای رسمی «گران شدن غذا» در جهان را اعلام کرد؛ جای دارد محض اطلاع دوستانی که در دورۀ دولت دهم ، آقای دکتر احمدی نژاد را متهم به ورود قحطی در ایران می کردند عرض کنم، پیامد «برجام» دولت یازدهم و اتصال به سیستم بیمار و رو به افول اقتصادی غرب، احتمال به ارمغان آوردن قحطی را برایتان ضریب داده دو چندان می کند....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!