درصدی از مردم نظام را قبول ندارندومنتظرند آمریکا برگردد


«آرمانگرام»؛ گفتگوهایی متفاوت با چهره های آرمانگرا |هر سه شنبه؛ یک برنامه و یک آرمانگرا| با آرمانگرای این هفته؛«حمید رسایی» همراه خواهیم بود با مباحثی حول حقوق مادام العمر نمایندگان مجلس، سر و صداها و دعواهای همیشگی در مجلس بخصوص با رئیس مجلس،ناگفته های جلسات غیرعلنی تصویب برجام در 20دقیقه، خانه نشینی احمدی نژاد و متلک های طرفداران فتنه،حمایت یکی از علمای قم از فسادمالی و...| پخش اختصاصی از آپارات


+ 
0

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ( : ( :


    آی زکی!!!....!

  • خخخخخخ

    به موقع بود.

  • از جناب «والعاقبة للمتقین» به سبب اِعمال بصیرت و نیز حمایت های بی دریغشان از حقانیت حق کمال سپاس و امتنان را دارم.
    همچنین سپاس ویژه از «روشنگری» به دلیل گشودن باب فرصت های ناب جهت وضوح و تبیین حقیقت از یک سو و نیز انتشار نظر طیف گستردۀ کاربران که همواره به دلیل صحت نیتتان منتج به غلبۀ حق بر باطل شده و می شود إن شاءاللّه..

  • در ادامه لازم بذکر است هر کس که برایش شکی در مورد نام کاربری حقیر پیش آمده ، هیچ گونه اشکالی ندارد...
    میتواند با ادمین سایت ارتباطی برقرار کرده و تقاضای چک کردن id بنده را کند..
    سربلند و سرافراز بمانید..یا حق.

  • رضا جان.
    شما خودتون رو درگیر این موارد نکنید..دیدید که باز هموطن را شیطان ، و خود در تلاش جد برای تفرقه اند..حتما در ادامه هم ما را دوباره منافق هم بنامند!!!! در مورد آی دی و پورت هم لازم است بگویم :
    کافر همه را به کیش خود پندارد.
    یا علی ....اتمام.

  • سلام علیکم جمیعاً. جناب ( ل.اصفهانی) اگر مختصر جستجویی در فضای مجازی بفرمایید و سخنان وابستگان به یکسری از احزاب خاص را رصد کنید و سری هم به روزنامه های حامی دولت ( نظیر آرمان امروز و اعتماد و امثالهم) بزنید، برایتان مسلم خواهد شد، چه کسانی در پی ایجاد تفرقه و اختلاف در بین آحاد ملت هستند. آنان که ملت را به سه گروه افراطیون، اعتدالیون و اصلاح طلب تقسیم کرده اند و وقتی با انتقاد مواجه می شوند، منتقدان خود را هتاک خوانده و آن ها را با لات های کوچه و بازار مقایسه می کنند و منتقدان را هم تراز منافقان و صهیونیست ها می دانند. وقتی از این افراد می پرسی اگر جناح مقابل افراطیون هستند ، آیا شما قائل به تفریط نیستید؟ صراحتاً از پاسخ به سؤال طفره می روند. همچنین بر بنده روشن نیست اعتدالیون صاحب کدام تفکر هستند؟؟؟ فی المثل در برخورد با یک جاسوس آمریکایی دو رویکرد می توان داشت: یا به او اجازه فعالیت داده شود و یا اجازه فعالیت داده نشود. اگر اولی را تفریط و دومی را افراط بنامیم ، جایگاه اعتدال کجاست؟ رویکردی را که امروزه اتخاذ شده باید به جای اعتدال، انفعال بنامیم. و نباید بر امثال رسایی هم خرده گرفت چرا که اتخاذ رویکرد منفعلانه در برابر دشمن، این تصور را به ذهن راه می دهد که عده ای نظام را قبول نداشته و به دنبال سازش با دشمن هستند. ضمناً جناب یکی از یکی نیز نظر خود را به طور واضح در جمله ((هموطن من همکیش من و یکی با من است! این من واحد اگر با حق است با شیاطین وحدت نخواهد... )) اظهار داشته اند که حرفی بسیار معقول و منطقی است.
    و کانَ حقاً علینا نصرُ المؤمنین.

  • سلام
    اولا ، تیتر کاملا به نام رسایی اشاره کرده و بحث در مورد رسایی است.پای دولت و روزنامه ها را چرا وسط کشیدین؟! بحث ما هم از اول در مورد تفرقه نبود.
    اگر هم سری به نظرات این کاربر معلوم الحال بزنید ، در میابید که شیطان خواندن هموطن و تکفیر آن ، فقط به دلیل نداشتن سلیقه مشابه رویکرد اصلی آن است و با گفتن جمله مذکور ، در تلاش ناموفق و مسخره ، برای ماله کشی به نظرات بلند بالای قبلی خود را دارند.
    و هر کجا اسم #وحدت# آمده ، اظهار داشتند : وحدت با شیطان «یعنی مردم» یکی از دسیسه های هموست.
    این موضوع مثل روز روشن است.
    دوما : یعنی شما میخواهید که ایجاد تفرقه و انتقاد ناپذیری را محدود به دولت و هوادارانش کنید؟!
    کسانی که حتی به نام فامیلی رییس‌جمهور منتخب حمله و توهین میکنند نباید دم از انتقاد ناپذیری او بزنند!کسانی که خود ، اگر قدرت لازم را داشته باشند ، از خون منتقدان هم نمیگذرند نباید انتقاد ناپذیری را محدود به دولت بدانند.
    »شما منظور نیستید«
    بله ، دسته دسته کردن مردم کار تفرقه آمیزی است..اما ، آیا در جایی که مردم با برچسبهای مختلف بی سند و دادگاه ، فتنه گر _ بی بصیرت _ ضد انقلاب و ...تقسیم میشوند ، نامهای اصلاح طلب و اصولگرا و اعتدال گرا ، نام های بهتر و پر معنا تری نیست؟!
    که البته این نام گذاری ها محدود به دولت هم نیست.
    رهبری نیز بیان کرده اند : اگر این نام ها برای ایجاد رقابت بیشتر و بهتر باشند ، مفید نیز هستند.
    سوم : سوالاتی دارم :
    آیا شیطان خواندن صریح مردم کشور تفرقه نیست؟!
    آیا رهبری و ائمه جمعه به حضور بی حجابان و حتی مخالفان سیستم حکومتی در انتخابات تاکید نداشته اند؟!
    چرا باید این کار را بکنند ؟!
    غیر از اینکه : در شهر ما همه حسینی اند؟!
    آیا بازی با کلمات میتواند سرپوشی بر تفرقه نامه و تکفیر نامه های طویل این کاربر معلوم الحال باشد؟!
    ایشان نام خود را یکی از #یکی# گذاشته اند..
    در صورتیکه همیشه برای همه و نه یک ، تصمیم گرفته و در نظارتشان ، بجای بیان #بنظرم# ، باید و نباید مشخص کرده و با بازی با کلمات بزرگ تر از دهانشان ، قصد بریدن سر منتقدان خود ، که یکی دوتا هم نیستند ، را دارند..
    آخرین سوال از شما که جواب را محترمانه داده اید همیشه :
    آیا مخالفید که ما هرچه بیشتر نیاز به وحدت کلمه داریم و همین که داریم را هم باید با چنگ و دندان حفظ کنیم؟
    یا علی.

  • با سلام مجدد خدمت همه دوستان. جناب ل.اصفهانی، اگر یک بار دیگر نظر بنده را مورد مطالعه قرار دهید خواهید دید که بحث حقیر نیز در مورد آقای رسایی است اما چون حضرتعالی در پاسخ به جناب یکی از یکی ایشان را منافق خواندید، لازم دیدم نکاتی را متذکر شوم.
    بنده همواره بر حفظ وحدت تأکید داشته و دارم و نیز از همه کاربران همواره خواهشمندم که در پاسخ های خود به همدیگر، احترام را رعایت کنند. از این رو بکار گرفتن واژه (معلوم الحال) از جانب حضرتعالی نسبت به جناب یکی از یکی و از جانب رضا 123 نسبت به آقای رسایی ، به دور از ادب رسانه ای و رعایت احترام است.
    بنده هیچگاه ایجاد تفرقه و انتقاد ناپذیری را محدود به دولت و هوادارانش نکرده ام اما تصدیق بفرمایید، افرادی که در کسوت روحانیت هستند بایستی بیش از پیش به حفظ وحدت در جامعه اهتمام ورزند چرا که هر فرد معمم در درجه اول یک روحانی است که باید مبلغ دین اسلام بوده و الگوی اسلامی باشد. نه این که منتقدان را در زمره منافقین و صهیونیست ها قرار دهد.
    نام های اصلاح طلب، اصولگرا و اعتدال گرا اگر به درستی استفاده شوند می توانند مفید باشند اما همانطور که قبلاً هم اشاره کرده ام حامیان دولت و خود دولتی ها، همواره از جناح مقابل با نام افراطیون یاد می کنند و نه اصولگرا. ضمناً نظر خود را هم پیش تر راجع به تفکر اعتدالی گفته ام.
    در رابطه با نام کاربری جناب یکی از یکی باید گفت ایشان در یکی از نظرات خود، به تفصیل در رابطه با نام یکی از یکی توضیح داده بودند و مجدداً هم اقدام به بازگویی توضیحات پیشین نموده اند. به نظر حقیر، تحسین برانگیز است که یک فرد تنها در انتخاب یک نام کاربری این حد از اندیشه و تفکر را بکار گرفته است. از این رو بعید است، در پس سخنان این کاربر، تفکری موجود نباشد. هر چند گاهی اوقات ممکن است این سخنان، ادبیات تندی به خود بگیرند.
    در پایان باید خاطر نشان کنم این که ما هرچه بیشتر نیاز به وحدت کلمه داریم، یک واقعیت انکارناپذیر است. امید که همه افراد حقیقی و حقوقی چه در داخل و چه در خارج از کشور این واقعیت را بپذیرند و در راستای تحقق آن با تمام قوا تلاش کنند. علی یارتان

  • پاسخ به شما و امثالتان را در شأن خوبان نمی دانم فلذا آنچه به مدد روشنگری واضح است که نیازی به استدلال بیشتر ندارد و شامل غالب مغلطه های شما می شود، اما در جایی که ایجاد ابهام کنید وظیفۀ خود و هر حق شناسی می دانم که رفع ابهام کنیم:
    در مورد نام مستعار بنده که قبلاً هم در پاسخ به کاربر محترم و یار عزیز جناب «هموطن» ذیل ویدئوی «شیعه شدن بانوی تایلندی در حرم امام رضا(ع)» توضیح داده بودم جهت رفع ابهام ایجاد شده از سوی شما برای دیگر کاربران توضیح می دهم:
    یکی از یکی با تعابیر تقریباً گوناگون قابل دریافت است. در ریاضیات «صورت و مخرج یک کسر یک/یکم» تداعی می شود که نشانۀ یک واحد از یک واحدکامل است که ضمناً کسر یک از یک خود مساوی یک است... هم در فلسفۀ عرفانی «وحدت وجود حقیقت» را یادآور است و هم در جامعه، مفهوم یک خُرد از یک کلان را دارد. یک جزء از یک کل. یعنی «یک نفر از یک ملت»-«یک نماینده از یک ایده یا عقیده »و...
    فلذا هر آنکس که اندکی خِرَد دارد قطعاً با لطف پروردگار قادر به تشخیص سره از ناسره هست... و در مورد من هم دانسته که خط سیر تفکر و اندیشۀ بنده چیست...! و نیازی به سیاه نمایی سیه رویانی چون شما نیست...!
    در باب مسائل مطروحه از جانب شما و امثالتان مشخص است که همیشه در مقام سفسطه و مغلطه گری در پاسخ به حق برآمده اید.. و به جز شلوغ کاری ، کوچکترین پشتوانۀ منطقی و علمی ندارید.. دوست عزیز... چپ ما چون شما خالی نیست! در عرصۀ اجتماعی، شما خود یک ناهنجار تعریف می شوید! حمایت از عوامل فتنه، سران فتنه، اصرار بر وحدت با فتنه جویان باطل اندیش و البته شیاطین!!! ....
    تحلیل محتوا با بصیران...

  • خطاب به «ل. اصفهانی» !
    اگر اولین کامنت رو بخونید که با نام رضا 123 و البته دومیش رو که با نام خودتون هم هست متوجه می شوید که این خودتان هستید که سعی در ایجاد نفاق مردمی با برجستگان انقلابی این مملکت رو دارید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    از کاربران محترم می پرسم تا قضاوت آگاهانه داشته باشند: آشفته گویی ها و الصاق برچسب و اتهام و افترا به ترتیب ذیل این ویدئو از جانب چه نام هایی است؟؟؟؟ خوب چه کسانی سعی بر ایجاد نفاق بین گروه ها و احزاب مختلف این مملکت رو دارند؟
    این افراد هم خود شیطان هستند و هم منافق! دعوت به وحدت از جانب ایشان عین دست درازی شیطان به سوی شما جهت عقد عهد اخوت است!!
    منظور من آشکار و واضح است! هموطن من همکیش من و یکی با من است! این من واحد اگر با حق است با شیاطین وحدت نخواهد...
    والسلام.

  • دوستان و کاربران گرامی...
    همه ما در یک کشو زندگی میکنیم...از یک هوا تنفس میکنیم.
    هر حرفی بزنیم بر زندگی همه مان تاثیر میگذارد..
    بیایید بدور از بر خورد سلیقه ای و شخصی ، و حمایت از افراد صالح بدور از جهت گیری خاص ، وحدت و هم صدایی خود را حول نقطه واحد حفظ کنیم.....به هر قیمت!
    با آرزوی موفقیت برای تمامی کاربران و ادمین سایت روشنگری بخاطر اجازه انتشار تمامی نظرات.

  • خطاب به جناب رضا123،
    حکایت تکراری وحدت با شیطان به هر قیمت!
    حتی به قیمت سقوط در جهنم... !!!
    در این صورت کارکرد سایت روشنگری چه خواهدبود؟
    یعنی هر چه روشنگری به قصد بیدار کردن اذهان ملی ارائه دهد عملاً نتیجه ای نداشته باشد! و همواره سره از ناسره بی تفکیک بماند!!!
    دست مریضاد به شیطان!!! این قدر واضح و علنی اصرار بر کور دلی!!! نوبره...
    نتیجه با آگاهان و بیدار دلان!
    (چون قسم خورده که کامنت آخر رو اون بگه تعجب نمی کنم از ادامۀ بحث!)- اما بهتر آنست به اتمام...

  • حمایت از حامیان حق وظیفۀ حق جویان است اما از کاربران محترم تقاضا دارم، مسحور بازی «مباحثه» توسط ایادی دشمن نشوند!
    در جایی که بسیاری از کلیپ ها و ویدئو های این سایت بار مفهومی بسزایی دارد که به دلیل روشنایی بار مفاهیم آن، بدون ابراز نظر از سوی کاربران مخالف به هدف دیده نشدنشان و ممانعت از روند آگاهی بخشی سایت محترم ، مغفول می ماند، فلذا از کاربران آگاه و بصیر استدعا دارم، در یاری به احقاق حق، تمرکز بحث را به محوریت سیاسی-فرهنگی و اقتصادی به هدف روشنگری عملکرد مخالفان انقلاب و ایران اسلامی و نیز شناساندن واقعیات پوشیده هدایت کنید. با سپاس از یکایک شما عزیزان

  • تشکر میکنم از رضا 123 بابت نظرات محترمانه و منطقیشان..
    موفق و سر بلند باشید.

  • قربان شما..
    همچنین.

    تشکر که نظرات بنده را با ذکر نامم مکررا تکرار کردید.
    خوب کاری میکنید که جواب نمیدهید.
    بنده هم دیگر قطع امید کرده و به حال خودشان رهاشان کرده ام تا خوش باشند..
    یا حق.

  • خدا را شکر.
    این فرد ، مانند پیروانش ، خودش را در نطق ها ، فحاشی ها ، عربده کشی های خود محکوم کرده....
    رد صلاحیت آن را محکوم کرده...
    دادگاه آن را محکوم کرده....
    جهت گیری مردم آن را محکوم کرده...
    عبور از خط قرمز ها ، و توهین به مقدسات محکوم کرده...
    و در حد و اندازه ای نیست که با عباسی و ایزدی و رحیم پور و تقویم مقایسه بشه.
    و با آسمون ریسمون بافتن هم آرمانگرا نخواهد شد..

  • در بین مردم آگاه کیه که ندونه در جایی که «ناکسانی در کسوت و نام اعتباری با پیشینۀ بساط کردن سیاسی با اصحاب صهیون اسرائیلی» تأیید صلاحیت شود!!!، قطعاً «کسانی چون افراد انقلابی و حقیقتاً آرمانگرا» ردّ صلاحیت می شوند!!!!!!! ....

    و البته جناب «ل. اصفهانی»در کامنت دوست هم جناحتان«رضا 123»، عزیزان نامبرده در مقام قیاس واقع شدند!!! در کامنت بنده، قیاس نبود که آرمانگرایی و مردانگی و نیز هوشیاری آن عزیزان، ایشان را ذیل یاران ولی فقیه زمان، قرار داده و این اجتناب ناپذیر است!!! (این هم در پاسخ به هدفگیری ناموفقتان! جهت لیز خوردن موذیانه به سوی نفاق افکنی...)

  • هه
    حقیقتا در تحویل حرف هایمان بخودمان خیلی ناشی هستی!
    بقول جناب رضا :
    هرکس به شما بگوید نفاق نکن ، خودش را منافق مینامید....!
    هر کس بگوید قیاس نکن ، خودش قیاس کرده !
    هر چه بگوییم جناح بندی وجود ندارد ، جناح بنده کرده ایم !
    هر چقدر تلاش شود تا بحث شخصی نشود ، شما با نام بردن کاربری که شما را رسوای سایت روشنگری کرده ، آن را شخصی میکنید..........
    بقیه سیاه نامه تان هم ، اصلا در اندازه ای نیست که شایسته پاسخ باشد.....!!
    من نیز همچون رضا 123 دیگر جوابی به طومار های اراجیفتان نمیدهم.
    در تاریکی جهل بمانید ای خوارج نهروانی زمانه ........

  • این سَیالیّت در ابراز عقاید به قصد درپوش نهادن به صدای حق از جانب هم پیمانان شما امری تازه نیست! این تغییر موضع و پیچشِ به انتفاع، از کمترین شگردهای اربابان شیطان است... که تنها بر اذهان آگاه نمایان می شود..

    از «رسوایی» کسی دم بزند که در پیروی و حمایت از رؤسای فتنه در این مملکت، که امروز رسواترین اند، به ماله کشیدن پناهنده نشده باشد!!!

    همۀ کاربران می دانند که امکان استفاده از یک Port مشترک با نام های متعدد برای هر کاربر وجود دارد! شاید به همین دلیل تعداد افراد حامی از رسوایان «که نه تنها در بیان و لفظ، که در نوع استدلال ضعیفشان مشابه اند» بیشتر است! کیست که نداند!!!!

    لا اقل قبل از ابراز عقیدۀ تکراری ذیل یک نام جدید، سری به کامنت های قبلی خودتان بزنید تا مثلاً «خوارج نهروانی» - «اراجیف» یا شِگرد «تصاحب عبارات» بدون در نظر گرفتن مفاهیم را به دلیل کم آوردن دایرۀ مفهومی و ناتوانی در تقابل بحث، بی اثر تکرار نکنید...!!!!!!!!!

  • نقویان

  • در تأیید آرمانگرایی بودن چنین شخصیت انقلابی و عزیزی، همین بس که بیشترین واکنش منفی را از سوی مخالفین آرمان های انقلاب اسلامی ذیل صدای رسای جناب «رسایی» می بینیم!!! این یعنی پیروزی بیان و عمل ایشان در هراس افکنی در دل شیاطین حول مخاطرات منافع غربی های ارباب و ملعونشان!!!
    زنده باد «حمید رسایی»- زنده باد «حسن عباسی»- زنده باد«دکتر فؤاد ایزدی»- زنده باد«دکتر رحیم پور ازغدی» و ... زنده باد انقلابیون آرامانگرای قهرمان و پهلوان ایرانی !!! پناه خداوند حافظ سایۀ بلند مقام معظم رهبری امام خامنه ای و یاران عزیز ایشان باد.. دعا و نیروی مردمی غیور و ایستا چنان جوانان آگاه و بصیر نیز یاورتان. به کوری چشمان تنگ نظر دشمنان اسلام و ایران ! (خط قرمز داریم ها! حواس شیطان جمع!!!)

  • سلام علیکم جمیعاً. دوستان بزرگوار ، حرفی رو که آقای رسایی میزنه دریابید، حرف طرف رو ول کردید چسبیدید به این که این آقا فحاشه و توهین می کنه و فلان. مثل اینه که شما از یک نویسنده ای خوشتون نیاد و هر چی کتاب بنویسه، نخونی. شاید تو کتاب یه چیزی نوشته باشه که به درد بخور باشه. به همین خاطر حضرت علی(ع) فرمودند که ببین چی میگه ، نگو کی میگه.

  • سلام بر شما دوست گرامی....
    ببینید...
    درسته ..کامنت ها در مورد محتوای کلیپ نبود..اما ، مگر قحط الرجال است که ما چسبیده ایم به جرجیس؟!
    این همه تحلیل گر و آدم صالح ... در همه ی جناح ها و گروه ها...
    این درست است که همه ی آن ها را ول کنیم بچسبیم به این فرد معلوم الحال ؟! و تازه خنده دار آن است که آنان را آرمانگرا نیز بخوانیم!!!
    بنده هم ، نمیگویم کسی کتاب نخواند و یا گوش نکند .....برعکس...
    با خواندن و گوش کردن به آثار و نطق های این فرد میتوان به باطن مشکل دارش پی برد....
    تا وقتی که رحیم پور ها ، ایزدی ها ، عباسی ها ، نقویان ها و امثالهم هستند چه نیازی به فحاش ها و دلال ها داریم ؟!
    با تشکر از نظر محترمانه و منطقی شما.
    یا حق.

  • بله خوب، اینم حرفیه. ولی همه که نمی تونن یه جور باشند. این آقا هم مدلش این طوریه دیگه.
    حق یارتون

  • رسایی هرچی باشه ولی خدایش اسلام و انقلاب و رهبر رو قبول داره درسته گاهی وقتا صداش زیاد بلند میشه ولی اونو باید بذاریم به حساب طبع مزاجیش که تند باید اونو ارشاد کنیم و نصیحت که آروم تر صحبت کنه نه اینکه بکوبیمش ما باید مجلس ششمی ها رو بکوبیم که نه اسلام ونه انقلاب و نه رهبر رو قبول داشته اند و اکثرشون داخل فتنه علیه نظام شرکت داشته اند
    رسایی جان خواهشا حرفهایت را با دلیل و منطق و آرام تربگو ما رهبر داریم
    طبق رفتار رهبر روشنگری کن لازم نیست اسم ببری مثل رهبر
    همه ملت ما با فهیمند تو که دوستدار ولایتی طبق ولایت عمل کن عزیز دل برادر

  • احسنت حسین جان..
    تشکر که منطقی و بدور از جهت گیری شخصی و سلیقه ای ، نظرت رو منتشر کردی.

  • ضمن عرض سلام و سپاس به فعالان حوزۀ روشنگری در تلویزوین اینترنتی روشنگری و هم آرمان تی وی؛

    سلام و خداقوت مبسوط به محضر عزیز و بزرگوار حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای «حمید رسایی»، به جهت تمام رشادت های انقلابی ایشان (چه در عمل و چه در بیان) در برهه های مختلف تاریخ حیات گرانقدرشان تا کنون در تمامی عرصه ها (انقلاب اسلامی- دفاع مقدس-قوۀ مقننه - خلاصه سیاست، فرهنگ و ..).

    ما ملت بزرگ ایران، مفتخریم به داشتن مردان مردی چون ایشان، و همواره قدردان، حامی و پشتیبان چنین مفاخر جواهری در این مرز و بوم مقدس هستیم...

    با توجه به ناچیز بودن آن درصد از مردم فاقد شجره نامۀ حقیقی ملی ایرانی که به همین دلیل هم طبعاً به دلیل فقر بهره مندی از هوش فرهنگی و مذهبی، فاقد ریشه های انقلابی و ارزشی هستند، جداً تمرکز بر آمال و آرزوهای فانی دنیویشان غیر قابل اعتنا است...
    در خصوص آن دسته از اشخاص و افراد در سِمَت های مختلف (که در نقش حامیان قشر محدود فریب خوردۀ غرب به نفع برنده شدن دشمنان غربی درآمدند)، چندی نگذشت که دانستند «برجام» گور دسته جمعی «نقاب» و اعتبار عاریه ای و آبروی به ظاهر انقلابی بسیاری از فتنه گران منافق شد!!!! و هرچه در این مرداب بیشتر دست و پا می زنند، بیشتر در آن فرو می روند!!! و برآمدن ناله های فحاشانه از نهاد های سوخته و بی ادبی های مکررشان به ساحت انقلابیون مذهبی ملی ایران عزیزمان و الصاق برچسب های ناشایست لایق خودشان به امثال انقلابیون اصیل و آگاه، نیز نشانۀ چنین خسران علنی برایشان است...

    نکته:در صورت پذیرش مفهوم عبارت پارادوکسی« غفلت آگاهانه »، تا کی می بایست چنین خیانت هایی را از جانب مهره های سوختۀ غرب ، علیه نظام اسلامی ایران ذیل واژۀ چشم پوشی و عفو و گذشت اسلامی پذیرا باشیم؟

    شایسته است آنان که نمی دانند یا بهتر می دانند که ندانند، بدانند؛
    امروز قریب به اکثر ملت عزیز ایران سرافرازمان در پی رهنمود های رهبر فرزانۀ ما (مد ظله) بصارت ویژه ای دارد که اتّم یأس را به جان شیاطین روزگار آوار کرده است...

    و ... حق هماره بر باطل پیروز است ... حتی اگر نمودی به عکس در اذهان کودن و چشمان احول داشته باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    در سایۀ پرچم افراشتۀ حق ایستاده ایم تا آخر...


  • طبیعی هست که شخصی مثل شما از همچین کسی طرفداری کنه...
    بالاخره روحیات مشترکی دارید.
    فحش ، توهم ، تفرقه ، دادن حرف دیگران به خود آنها ، پر رو ، دروغگو ، .........و غیره.

    خدا باهم محشورتون کنه.....انشاالله.

  • اول: اشتراک در اهداف آرمانی، شاخصۀ اصلی پیروان انقلاب اسلامی ایران عزیز ماست!!!! کسانی که سعی دارند در آرمان های آرمانگرایان انقلابی نفاق ایجاد کنند قطعاً منافقند!!!!!!!!!!!!!!!!! (پس نه تنها من که هرکس یک انقلابی ملی و مذهبی در صراط اللّه باشه با این ملت آرمانگرای انقلابی، آرمان های مشترک داره الّا منافقین و دشمنان ....)
    دوم: تمام لغات و صفات زننده ای که به انقلابی ها منتسب کردی، «برچسب »هایی است که از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا حالا از جانب نفوذی های بی شرم و حیا و منافقین و جاسوس هاشون به انقلابیون و مردم ایران نسبت داده شده اما هرگز نچسبیده....!!
    لا اقل از هم جناحت که اولین کامنت رو اینجا گذاشته یاد بگیر... کمی ملایم- کمی سیاس - یه جاهایی چاره ای نداری جز اینکه به حکم «منطق» از موضعت کوتاه بیایی...
    سوم: با دعای آخرت پر واضح است که در رکن اصلی دین که «معاد» هست بدجوری می لنگی...........! جدی جدی مسلمونی؟؟؟

  • تکفیر و پهلوان پنبه مجازی را نیز باید اضافه کرد.
    براستی که ، تا وقتی امثال شما علامه های پنبه ای با این تحلیل هاو فتوا دادن شخصی ، در کشور هستند نباید امیدی به آینده ی کشور داشت.

    با علی...

  • دست ذهن که از منطق کوتاه شود تنها چاره الصاق برچسب و توهین است... از شما و امثالتان جز این ساخته نیست...
    و (عطف به کامنت قبلی):
    شایسته است آنان که نمی دانند یا بهتر می دانند که ندانند، بدانند؛
    امروز قریب به اکثر ملت عزیز ایران سرافرازمان در پی رهنمود های رهبر فرزانۀ ما (مد ظله) بصارت ویژه ای دارد که اتّم یأس را به جان شیاطین روزگار آوار کرده است...
    یا حق

  • سلام به همه.
    این فرد به جد یک فحاش به تمام معناست!
    در هفته نامه 9دی ، به اسم 9دی امام حسین ع ، از هیچ گونه فحش و تهمت و توهین کوتاهی نکرده...
    و به همین خاطر رد صلاحیت و از پذیرش سمت های دولتی به مدت پنج سال منع شده.
    حال آمده شده آرمانگرا....براستی یک آرمانگرای فحاش !
    بقول جناب رضا
    خداوندا....
    براستی عاقبت ما و این دلالان فتنه را بخیر کن.

  • با سلام
    این رسایی همان کسی است که :
    در سمت مدیر کل ارشاد اسلامی قم ، در دادگاه محکوم به فساد مالی و توهین به مقدسات شد...
    ایشان با اکثر نمایندگان درگیری شدید لفظی
    داشته و از بستن توهین و افتراء به هیچ کسی فروگذار نبوده....دولت و هوادارانش مد نظر نیستند بلکه ایشان در این راه حتی به حجت الاسلام ابوترابی نیز رحم نکرده...
    از کی تا به حال ،کسی که به راحتی و مسافرت های شخصی خود به جیب بیت المال دغدغه اصلیش است ، آرمانگرا شده !!
    کسی که بخاطر همین حواشی و فحاشی ها ، در انتخابات مجلس رد صلاحیت شده ، آرمانگرا نیست !!
    خدا را شکر با این رد صلاحیت ، نشان داده شد حرف های این فحاش آرمانگرا ! ، فقط از روی عقده و خصومت شخصیس ....و نه درد دین و مردم!
    هرکس از آمریکا و مردم و خانه نشینی رییس‌جمهور محبوب خودشان و ....حرف بزند ، رسایی حق ندارد بزند.
    خدایا عاقبت ما و اینان را ختم به خیر کن.

  • جواب این توهین هاتو آخرت باید بدی دوست عزیز ... در کانال خود آقای رسایی تمام فیلم های واکنش های ایشون از هسته ای گرفته تا مفاسد اقتصادی هست الان به نظر مواضع ایشون درست بوده یا اون مردک نماینده که از فتنه گران کثیف 88 دفاع میکنه در مجلس .... شما برو آرمان هاتو یه نگاه دوباره بنداز جوون

  • با سلام
    بله ، همه باید در آخرت جوابگوی اعمالمان باشیم.
    نه فقط من !
    دفاع کانال یک فرد از خودش که هنر نیست!
    باشه ...آرمان هارو هم نگاه کردم....
    بعید میدانم ، جایی در بین آرمانهای اسلام و ایران و انقلاب به مقوله ی فحاشی ، توهین به مقدسات ، عربده کشی ، فساد مالی ، و .....
    اختصاص داشته باشد.
    منظور از مردک هم نفهمیدم کیست.
    جواب های کامل تر در نظریات پایین آمده ..
    علاوه به نظرات اینجانب به نظرات ل.اصفهانی ، والعاقبة للمتقین ، حسین 123405 مراجعه کنید.
    فحاشی این فرد امری بدیهی بوده که باعث رد صلاحیتش شد.
    جای دیگری هم گفتم :
    این همه تحلیل گر صالح ، چرا دست گذاشتیم رو این جرجیس !