دلایل منع حضور احمدی نژاد در انتخابات 96


کلیپی از سخنرانی استاد علی اکبر رائفی پور


+ 
44

- 
14

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • درود بر خامنه ای درود بر سخنان استاد تا پای جان مطیع رهبر و فرمایشات و مصلحت بینیشان هستیم

  • همیشه انقدر بی تربیتی؟ غلط کردی با این ادب و نزاکت، سرباز رهبری. آدم باید نماینده شایسته ای برای مکتبش باشه. بی ادب و بی تربیت و این دهن پر از؟؟؟؟ کجا و مکتب ولایت کجا.... پس سکوت کن که تو را راهی به مکتب ولایت نیست. راستی این حجم ادب رو از کجا آموختی>>>>>>>>>

  • احمدی نژاد هر چی باشه لااقل آمریکایی - اسراییلی نیست گردنشو پیش غرب خم نمی کند ، وطن فروش نیست ، اگر احمدی نژاد سرکار بود هیچ وقت اجازه نمی داد آمانو پا به مراکز سری و هسته ای ما بگذارد . ببینید که چقدر کار دولت احمدی نژاد درست بود که خار چشم شیمون پرز بود او در سال 88 گفته بود نمی دانم برنامه غنی سازی ایران زودتر نابود می شود یا دولت احمدی نژاد .
    امام خمینی به ما ملاک داده هر وقت دیدید دشمنان سر سخت ایران از شخصی و فعالیت های آن شخص بد می گوید بدانید کارش درست است و برعکس اگر از شخصی پشتیبانی کنند بدانید که او از ریل انقلاب فاصله گرفته و به نفع دشمن قدم بر می دارد .
    درود بر احمدی نژاد با شرف

  • 9/10/96
    امروز گند همه کارتون دراومده "دکتر"عزیز

  • درود بر احمدی نژاد عزیزم

  • جز حق چیزی تو کلامت نیست استاد همیشه در پناه امام زمان (عج) و خداوند کزیم باشین

  • در ضمن دو قطبی شدن برای چیزی مصداق داره که تماماً یک جنس باشه. مثل اتم. اساساً پروتون و نوترون در تعریف ذرات تشکیل دهندۀ اتم هستند که تنها در بار با هم متفاوتند. اما جائی که تفاوت ها ریشه ای است و عدم تجانس ایدئولوژی و عقاید و باور ها مطرح است به طوری که بدایت و نهایت دو چیز کاملاً متفاوت است نباید از دو قطبی بودن یا شدن آن دو سخن گفت!
    اگر این مملکت امروز دوقطبی یا در معرض دو قطبیتی است وا اسفا!!!!!!!!!!!!!
    ولی اگر دچار و دستخوش دو قسم و دو نوع حرکت از دو گروه عاملی جداست که می بایست رخصت داد تا دو گروه در تقابل واقع شده و به گروه حقیقی و اصلی یاری داد تا مملکت از این کشمکش خلاص شود.

  • ما هم باعث تأسف تاریخ ایران هستیم. انگار که ما هم چون سایر اعضاء پیکر امروز جهان گُم شدیم در هجمۀ دروغ شیطان!
    دنبال هیاهو و جنجالی هستیم که دشمن آگاهانه سال ها پیش زمینه سازی کرده، نو به نو با تجدید طراحی بر حسب روتین پبش بینی های اتاق های فکرشون، مثل عروسک «مبارک» براشون ایفای نقش می کنیم!!!
    استعفا بدید شما رو به خدا از شلوغ کردن های بی ارزشی که مملکت رو کرده صحنۀ عرضۀ اندام های مجازی احزاب و فعالیت هاشون! یکی شده اصلاح طلب و اون یکی اصول گرا، یکی معتدل و اون یکی چی چی..
    امان از امروزی که انقلابی مدیون خون های پاک، نابود شده و تن بی جان وطن، عرصۀ جولان مترسک های دست ساز غرب برای آشوب مدام...
    آنچه از آب گل آلود وطن حاصل می شه، غرق شدن مام ایران و شیعۀ علی و از دیگرسو، بیرون آمدن گلّه های نهنگ لذیذ برای فزونی اقتدار و طول عمر عجوزۀ غربه.

  • استاد عالی .
    تشکر تشکر

  • من نمی گویم که احمدی نژاد خود رجایی است ولی می گویم که گفتمان انقلاب را دوباره احیا کرده بود همان حرفی را می گویم که رهبرمان فرمودند

  • حفظه الله

  • بابا رهبری این همه گفتند که به شیطان نمی شود اعتماد کرد مگه گوش میدن.حالا که ثابت شد دیگه .
    همتون دارید حرفی رو می زنید که ولایت( 8سال پبش) همون موقعی که اوباما رئیس جمهور شد این حرف رو زد که به این ها نمی شود اعتماد کرد
    دوستان عزیز اگر مسولین ما از رهبری پیروی کنند به خدا قسم که هیچ مشکلی در جامعه دیگر نخواهیم داشت

  • فحش ها و تهمت هایتان را به من و همسر شهید و ایت الله مکارم (آیت الله مکارم: دولت سابق مردم را فریب می داد) و همه ی کسانی که درمورد احمدی نزاد حرف زدنند بزنید.و بگویید
    من دیگر حرفی ندارم در این سایت
    والسلام وعلیکم و رحمت الله و برکاته

  • بابا اون بالاییت چی گفت تو چی گفتی! ... همون بهتر که حرف نزنی، اون داره در مورد رهبری حرف میزنه توی میگی احمدی نژاد!
    لابد دولت جدید داره راست میگه! دولت قبل اشتباه داشته ولی کدوم دولت بی اشتباه هست؟ این دولت که داره ضرب در 10 اشتباهات رو انجام میده
    با این طور حرف زدن های مزخرف مثل شما هیچی حل نمیشه

    این طرز حرف زدن های بی ربط جاهلیتی برای فور بردن کشور توی هرج و مرج،

  • دوستان عزیز و گرامی
    ولایت نباشد زندگی میخواهیم برای چه ولایت است که طرز درست زندگی کردن را به ما نشان میدهد خدایا تمام اعضای بدنم را در جهت حفظ ولایت قوی و مستحکم بگردان

  • من از احمدی نژاد دوره اول حمایت می کنم نه بخاط تمام زحماتی که که در جهت بهبود وضعیت اقتصادی جامعه کشیدند بلکه بخاطر احیای کلام امام خمینی انجام دادند ولی متاسفانه روحانی اینگونه نیست همش سرسپردگی به غرب را نشان می دهد
    به قول شهید رجایی 30میلیون نفر یک عدد نان میخوریم ولی تن به ذلت نمیدهیم
    چون برای ما غذا اهمیت زیادی ندارد ما غذا و امکانات را میخواهیم در جهت حفظ ولایت رئیس جمهوری میخواهیم که پاسدار ولایت نظام وانقلاب باشد نه دو دستی تمام کشور را به آمریکا بفروشد کجای آقای روحانی دارد از رهبری دفاع می کند کجا دارد از اسلام دفاع می کندو...

  • گفتید شهید رجایی خطاب به خود احمدی نزاد و طرفدارانش که ایشون رو با کسی مقایسه می کنند که ذره ای به این مرد شباهت ندارد
    حرف من حرف نزدیکترین فرد به شهید رجایی است
    اظهارات خانم عاتقه صدیقی همسر شهید رجایی در همان دوره اول احمدی نزاد(که حسین جان گفتید از دوره اول حمایت می کنم )

    همسر شهید ((عملکرد دولت نهم به قدری ضعیف و غیرقابل دفاع است که همان افرادی که در دوره گذشته اسم احمدی نژاد را روی برگه های رای نوشتند, الان عصبانی هستند و با توجه به شناختی که از او به دست آورده اند از مطرح شدن دوباره اسم شهید رجایی خشمگین هستند.
    خانم ثقفی با اشاره به تفاوت های شخصیتی شهید رجایی و احمدی نژاد گفت: نمی توان شهید رجایی را به لحاظ اخلاقی, روحی و روانی با احمدی نژاد مقایسه کرد. قیاس آنها را قیاسی مع الفارق می دانم, چون در نگاه اول هم می توان به راحتی فهمید که احمدی نژاد تحت هیچ شرایطی, تاکید می کنم تاکید می کنم تاکید می کنم تحت هیچ شرایطی شبیه شهید رجایی نیست. در بحث های مدیریتی و اداره کشور هم نیازی به توضیح اضافی نیست.شهید رجایی در سخت ترین شرایط با وجود اینکه مدت زیادی در راس دولت نبود, قابلیت و توانمندی های خود را به همه ثابت کرد, در حالی که نوع عملکرد احمدی نژاد بر همه مشخص است و آسیب هایی که در این 4 سال به مملکت ما وارد شد, مشخص می کند که ایشان آیا رییس جمهوری موفق بود یا اینکه نتوانسته حتی درصد ناچیزی از وعده هایش را عملی کند
    ( این فسمت را همه بخوانند )خانم صدیقی با اشاره به برنامه های دولت نهم که با ادعای ادامه برنامه های دولت رجایی انجام می پذیرد, گفت: واقعا جالب است که‌ آقایان هنوز نمی دانند شرایط الان با 30 سال پیش نمی تواند شرایطی برابر تلقی شود و تصمیمات گرفته شده, مخصوصا تصمیمات در سطح کلان باید به روز باشد. اگر‌ آقای رجایی در طرحی به سالخوردگان روستانشین کمک های مالی می کردند, شرایط آن روزها ایجاب می کرد که سالمندان حاشیه نشین مورد حمایت دولت قرار بگیرند. اینکه دولت نهم با پرداخت پول شان مردم را پایین می آورد, نباید به دوران رجایی ربط داده شود, چون با دلیل و توضیحی نمی توان زیر سووال بردن و نادیده گرفتن عزت ایرانی ها را توجیه کرد.
    وی همچنین در ادامه با تاکید بر اینکه رفتار مدیریتی رجایی بر اساس نیاز جامعه بود اظهار کردند :اما دولت نهمی ها در عمل ثابت کردند که با روش قرون وسطی کشور را اداره می کنند
    و همچنین با بیان اینکه احمدی نژاد سعی می کند خودش را به عنوان قهرمان به مردم دیکته کند, گفت: اینکه هر‌آدمی در بین مردم کشورش عزیز باشد, نیازمند این است که به نفع مردم و در راستای اهداف ملی از آبرو و حتی جان خود بگذرد. ای کاش آقایانی که ادعا می کنند در حال پیمودن راه شهید رجایی هستند, حداقل کمی از خصوصیاتش را در رفتارهایشان نشان می دادند تا از نظر افکار عمومی به بی اخلاقی محکوم نشوند. ))))).88/3/14

    حرف من حرف کسانی است که شیوه ی شهید رجایی را دیده اند حرف نزدیکترین فرد به ایشان .
    البته بگویید این خانم دروغگو است صد و یک انگ بزنید و به همسر شهید هم اتهام ببنید مطمئن باشید مطمئن باشید که حق پنهان کردنی نیست .


  • آیا میدانید آقای احمدینژاد 340 هزار میلیارد تومان را از درآمدهای نفتی بر باد داده است؟ (بانک مرکزی – وزارت نفت – روزنامه سرمایه17/12/87 و 06/03/88)
    آیا میدانید که در طول تاریخ 4000 ساله ایران هیچوقت این ثروت برایایران بوجود نیامده بود؟

    آیا میدانید که در جنگ 8 ساله؛ سالانه بطور متوسط 125 میلیارد دلارخسارت به کشور وارد شد، اما عملکرد احمدینژاد باعث شد سالانه 188میلیارد دلار خسارت به کشور زده شود؟ (جدول متن ثروت های ملی بر باد رفتهدر همین مطالب عملکرد اقتصادی)

    آیا میدانید خسارت دولت احمدینژاد در اقتصاد، حدود 75 درصد جنگ 8ساله با صدام بوده و خسارت های اجتماعی، علمی و معنوی و فرهنگی و سیاسیآن قابل محاسبه نیست؟(جدول متن ثروت های ملی بر باد رفته در همین مطالبعملکرد اقتصادی)

    آیا میدانید که دولت احمدینژاد گاز را از کشور ترکمنستان 350 دلاردر هر هزار متر مکعب می خرد و به ترکیه 200 دلار می فروشد؟ و آیامیدانید که پیشنهاد ترکمنستان 140 دلار بود، اما پس از طولانی شدن
    مذاکرات، نهایتاً قرارداد 350دلاری منعقد شد؟ (روزنامه سرمایه 14/10/87)

    آیا میدانید که 44 درصد درآمد های نفت، گاز و پتروشیمی کشور در پساز انقلاب، در طی دوره 4 ساله ریاست جمهوری احمدینژاد اتفاق افتاده است؟(وزارت نفت – بانک مرکزی – روزنامه سرمایه 17/02 و 06/03/88)

    آیا میدانید که خسارت اقتصادی احمدینژاد آنقدر زیاد است که به هرخانواده ایرانی بیش از 5/1 کیلوگرم طلا می رسید؟ (مقاله فرصت سوزی ها وخسارات اقتصادی احمدینژاد)

    آیا میدانید که لایحه چند همسری را دولت احمدینژاد به مجلس تقدیمکرده بود تا بصورت قانون درآید؟ (سایت مجلس)

    آیا میدانید که ساخت پالایشگاه های نفت در دولت احمدینژاد، سالانه5/1 درصد پیشرفت داشته و با این حساب 67 سال طول می کشد تا ساختهشوند؟(روزنامه سرمایه 14/02/88)


    آیا میدانید که دارندگان سهام عدالت بابت قسط های دو سال 86 و 87حدود 200 هزار تومان به دولت بدهکارند، اما دولت برای جمع آوری رای، 80هزار تومان سود آنها را پرداخت می کند و پس از به قدرت رسیدن، اقساط رادریافت خواهد کرد؟(روزنامه سرمایه یکی از شماره های اردیبهشت)

    آیا میدانید به علت اینکه شرکت های زیان ده را به شرکت های سهامعدالت داده اند، سهام عدالت فاقد سود بوده، اما دولت برای عوامفریبی سودیپرداخت می کند؟(روزنامه سرمایه یکی از شماره های اردیبهشت)

    آیا میدانید که در بازارهای خرید و فروش سهام، سهام عدالت پانصدهزار تومانی را حتی به 500 تومان نمی خرند؟(بروید امتحان کنید)
    آیا میدانید که گرانی لجام گسیخته در جامعه، که نتیجه سیاست هایاقتصادی احمدینژاد است باعث شده، ارزش حقوق 700 هزار تومانی امروز مانندحقوق 200 هزار تومانی سال 84 باشد؟

    آیا میدانید طبق آمار بانک جهانی، فساد در دستگاههای دولتی ایران درطی 4 سال دولت احمدینژاد 65 رتبه اضافه شده و به 141 در بین 194 کشوردنیا رسیده است؟(صندوق بین المللی پول – روزنامه سرمایه 06/02/88)

    آیا میدانید که اعتبار گذرنامه ایرانی در بین 194 کشور جهان بهرتبه 193 رسیده و فقط یک کشور وضع بدتری نسبت به ما دارد؟(صندوق بینالمللی پول – روزنامه سرمایه 06/02/88)

    آیا میدانید عملکرد احمدینژاد در بانک های کشور، آنها را به پرتگاهورشکستگی کشانده و آیا میدانید که ورشکستگی بانکها در هر کشوری از خطرجنگ بالاتر است؟ (دنیای اقتصاد 03/12/87 و روزنامه سرمایه 06/02/88)

    آیا میدانید که امارات و قطر از میدان های گازی مشترک سالانه بیش از12 هزار میلیارد تومان گاز بیشتر برداشت می کنند و عدم سرمایه گذاریایران در دولت نهم منجر به این شده که همسایگان شمالی و جنوبی منابع وثروت مردم ایران را به یغما ببرند و همچنین اهمیت این موضوع کمتر ازواگذاری خاک ایران به بیگانگان نیست؟ (وزارت نفت – روزنامه سرمایه 21/02و 10/02/88)

    آیا میدانید عملکرد تنش زای سیاست خارجی احمدینژاد باعث شده :1- کالاهای وارداتی 42 هزار میلیارد تومان گران خریداری شود .
    2- تحریمهای بین المللی امکان تکمیل طرح های نفت و گاز و پتروشیمی و سایرصنایع را غیر ممکن می سازد .
    3- باجهای فراوانی در نفت و گاز و انرژی اتمی و حتی در زمینه حقوق ایراندر دریای خزر به روسیه داده شود .
    4- امکان انتخاب ایران برای عقد قرارداد با شرکت های معتبر و مهم نفت وگاز دنیا از دست برود و بجای آن شرکت های دست چندم چینی و روسی و حتیویتنامی و اندونزیایی با تکنولوژی عقب افتاده جایگزین آنها شود.
    5- طرح ها و کارخانه های جدید ایجاد نشود و مسیر رشد و توسعه کشور بسته شود .
    6- و صدها فرصت ثروت و درآمد و میلیون ها شغل از دست برود؟(بانک مرکزی – بانک جهانی – روزنامه سرمایه 02/03/88)

    آیا میدانید سیاست خارجی احمدینژاد با کشور هایی در ارتباط است(جزایر قمر) که دولت آنها حتی پول بلیط هواپیما ندارد و با خرج ایران بهکشور ما می آیند؟

    آیا میدانید احمدینژاد در سفر به کنیا (کشور آفریقایی) پیشنهادداده که ایران حاضر است نفت را با 30 درصد تخفیف بفروشد؟ (اکو نومیستشماره های مربوط به اسفند ماه 87)

    آیا میدانید یک رئیس جمهور در دنیا به عنوان دکور و نماد یک ملت وکشور مطرح است و لحن صحبت و برخوردهای آقای احمدینژاد باعث شده نگاهجهانی به ایران، یک نگاه منفی و نامناسب باشد؟


    آیا میدانید پروژه ماهواره ایرانی امید در دولت های قبلی شروع شدهبود و عمده کار آن را دولت خاتمی انجام داده بود؟
    آیا میدانید که تعدادی از پروژه ها و طرح ها و کارخانه ها در زمانخاتمی به بهره برداری رسیده و آن زمان افتتاح شده بود ، اما وزرایاحمدینژاد دوباره آنها را افتتاح می کنند؟ (روزنامه سرمایه 29/02/88)

    آیا میدانید که دولت احمدینژاد شروع حفاری و ساخت تونل البرز را درراه آهن اصفهان – شیراز با نشان دادن تونل دیگری، به عنوان اتمام و بهرهبرداری به ملت گزارش داد و ملت را فریفت؟ (اعتماد 10/02/88)

    آیا میدانید که صدا و سیما عملکرد کوچک احمدینژاد را بسیار بزرگجلوه داده و بارها برای آن تبلیغ راه می اندازد.

    آیا میدانید هزاران میلیارد تومان از درآمد های نفتی به خزانه واریزنشده و مشخص نیست که چه شده است؟ (روزنامه سرمایه 01/02/88 و دیوانمحاسبات) آیا میدانید که برای صادرات میوه ایران، هواپیمایی عوارض سنگینی میگیرد، اما برای واردات میوه عوارض پایین؛ و نتیجه این امر آن شده که میوههای خارجی باعث ورشکستگی باغداران و کشاورزان شود؟ (روزنامه سرمایه 14/02و 29/01/88)

    آیا میدانید که با سیاست های دولت احمدینژاد، سال 1387 با 5 میلیون تن واردات یکی ازبزرگترین وارد کنندگان گندم جهان شده ایم؟ (روزنامه سرمایه 14/02 و29/01/88)

    آیا میدانید که در دولت احمدینژاد در طی حدوداً چهار سال فقط 2100واحد مسکن مهر ساخته شده (یعنی سالانه 525 واحد) و با این روند برای رفعمشکل مسکن مردم و جوانان بیش از ده هزار سال زمان لازم است، این در حالیاست که تاریخ ایران از زمان هخامنشیان تا به حال 2500 سال بیشتر نیست؟
    (سایت مسکن مهر – وبلاگ مهندس عبدالعلی زاده – و یکی از شماره هایاردیبهشت روزنامه سرمایه)

    آیا میدانید به اعتراف مسئولان دولت و نظر کارشناسان طرح هایی مانندمسکن مهر، بنگاههای زود بازده، اشتغال سریع و سهام عدالت همگی طرح هایشکست خورده اند و تقریباً هیچ نفعی برای ملت نداشته و دولت با تبلیغاتفراوان از طریق تلویزیون و رادیو توانسته نظر مردم را جلب کند؟ (روزنامهسرمایه 28/02/88)

    آیا میدانید در معاونت برنامه ریزی و نظارت رئیس جمهور با راهاندازی دوره های چند ماهه به تعدادی از همکاران دولتی، مدرک فوق لیسانسداده می شود . این در حالی است که در دانشگاهها برای گرفتن مدرک فوقلیسانس بایستی حدود دو سال وقت صرف کرد؟ (روزنامه سرمایه 20/02/88)

    آیا میدانید که صدها میلیارد برای راه اندازی گشت های ارشاد توسطاحمدینژاد اختصاص داده شده، این در حالی است که احمدینژاد قبل از ریاستجمهوری خود حجاب زنان و دختران و تیپ پسران را مشکل نمی دانست؟ (قانونبودجه 86 و87)

    آیا میدانید که ایران از نظر تورم و گرانی چهارمین کشوردنیاست؟(بانک جهانی - روزنامه سرمایه17/02/88)

    آیا میدانید با ثروتی که احمدینژاد بر باد داد و فرصت سوزی هایی کهکرد، می شد :
    1- همه ایرانیان دارای شغلی با حقوق مناسب بشوند .
    2- هیچ کس بی خانه نباشد و همه خانه دار شوند .
    3- بیش از نصف مناطق خشک و صحرایی ایران را باغ و جنگل و مزرعه کرد .
    4- درآمد هر خانواده ایرانی را در سال به بیش از 40 میلیون تومان رساند .
    5- ایران را برای همیشه از فقر و بی کاری و عقب ماندگی نجات داد .
    (تحلیل مربوط به مطالب با ثروتی که احمدینژاد بر باد داد چه کارهایی ممکن بود؟)

    آیا میدانید که در دولت احمدینژاد علی رغم اینکه درآمدهای سالانه 4برابر درآمد سالانه خاتمی بود، بودجه تحقیقات علمی 5/4 برابر کاهش یافتهاست؟ (قانون بودجه 86 و87)

    آیا میدانید در هر جامعه ای هر چه تحقیقات علمی بیشتر باشد، ثروت ودرآمد مردم آن کشور نیز بیشتر می شود؟ مثلاً 26 درصد تحقیقات علمی دنیادر آمریکا انجام می شود و حدود 27 درصد از ثروت تولیدی سالانه در جهانمتعلق به آمریکاست . (بانک جهانی - گزارش سازمان ملل متحد)

    آیا میدانید که دولت احمدینژاد استادان توانمند و نامدار و باتجربه را در دانشگاهها باز نشسته می کند؟ (اخبار مختلف چند سال اخیر)

    آیا میدانید سازمان مدیریت و برنامه ریزی در هر کشوری، مغز برنامهریزی برای پیشرفت آن کشور است، و آقای احمدینژاد آن سازمان را منحل کرد؟

    آیا میدانید دولت احمدینژاد با کنار گذاشتن برنامه توسعه چهارم، کهبسیار برنامه پیشرفته و علمی بود، امکان ایجاد 560 هزار میلیارد توماندرآمد برای کشور و مردم را از بین برد؟ (برنامه توسعه چهارم)

    آیا میدانید بر اساس گزارش رسمی دیوان محاسبات کشور (وابسته به مجلسهمفکر دولت) در بودجه سال 1386، 54 درصد تخلف توسط دولت احمدینژاد صورتگرفته و رقم تخلفات در آن سال به 66 هزار میلیارد تومان می رسد؟ (گزارشدیوان محاسبات مجلس - روزنامه سرمایه 24/01/88)

    آیا میدانید که در بودجه سال 1385 دولت 2000 مورد تخلف داشته است وعمده این تخلفات مربوط به وزارت نفت بوده، یعنی پولدار ترینوزارتخانه؟(گزارش دیوان محاسبات مجلس - روزنامه سرمایه 24/01/88 و23/11/87 و 21/11/87)

    آیا میدانید به هنگام قرائت گزارش دیوان محاسبات در مورد تخلفاتدولت، در مجلس، به علت کثرت تخلفات انجام شده تعدادی از طرفداراناحمدینژاد سعی در جلو گیری از خواندن تخلفات می کردند؟ (روزنامه سرمایه19/12/87)

    آیا میدانید که دولت احمدینژاد بخشی از بودجه عمرانی را صرفکارهایی مانند ساخت باشگاه ورزشی و امثال آن کرد تا رای جوانان را برایمرحله دوم ریاست جمهوری خود جذب کند؟(روزنامه سرمایه 010/02/88 – گزارشدیوان محاسبات مجلس)

    آیا میدانید دولت بودجه وزراتخانه های خود را حد اقل 80 درصد افزایشداده اما بودجه سازمان هایی مثل بازرسی، مجلس و غیره را که گزارش تخلفاتدولت را داده اند حدوداً 50 درصد کاهش داده است؟ (روزنامه سرمایه 19/12 و21/11/87)

    آیا میدانید بر اساس گزارش دیوان محاسبات مجلس، یعنی اصلی ترین ورسمی ترین نهاد نظارتی کشور، دولت احمدینژاد متخلف ترین دولت ایرانی درزمینه بودجه، از نظر تعداد و مبلغ بوده و روزانه 7 تخلف بودجه ای در دولتصورت گرفته است ؟ (گزارش دیوان محاسبات مجلس - روزنامه سرمایه 1/02/88)

    آیا میدانید در دولت احمدینژاد بیش از 2000 میلیارد تومان شکر واردکشور شد و این مقدار شکر برای 10 سال مصرف ایران کفایت می کرد، و با عثتعطیلی کارخانجات شکر و بیکاری صدها هزار نفر کشاورز چغندر کار و کارگرانکارخانجات شده است؟ (روزنامه سرمایه 05/02/88)

    آیا میدانید که همین دولت از پرداخت فقط 45 میلیارد تومان به چغندرکاران که ده ها هزار خانواده زحمتکش و فقیر هستند، خودداری کرد؟ (روزنامهسرمایه 05/02/88)

    آیا میدانید در همین مدت چند ماه اخیر بیش از 200 دانشجو بخاطراظهار نظر و عقیده در دانشگاه ها توسط دولت نهم اخراج شده اند؟ (اندیشهنو 24/02/88)

    آیا میدانید که اتحادیه اروپا که بیش از 30 کشور ثروتمند می باشد،به پاکستان 640 میلیون دلار، اما دولت احمدینژاد به تنهایی 330میلیوندلار کمک می کند؟ (روزنامه سرمایه 29/01/88)

    آیا میدانید که مدیران شرکت ها، کارخانجات، بانک ها و سازمان هایپولدار در آستانه انتخابات ریاست جمهوری توسط دولت احمدینژاد عوض شدهاند؟ (روزنامه های مختلف فروردین و اردیبهشت)

    آیا میدانید قول احمدینژاد در شهریار، برای هر نفر ایرانی ماهانههفتاد هزار تومان، واقعی نبوده و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس طرفدار دولتنیز گفته وعده احمدینژاد را باور نکنید، درست نیست؟ (روزنامه سرمایه14/02 و08/02/88)

    آیا میدانید طرفداران قبلی احمدینژاد اکثراً از ایشان رویگردان شدهو انتقادهای شدیدی از وی می کنند . مثلاً یکی از مطرح ترین آنها گفته "باید از آقای احمدینژاد پرسید که آیا در صندوق ذخیره ارزی باز بود یا تهصندوق سوراخ بود که همه دلار های نفتی پرید "؟ (اعتماد 17/02/88)

    آیا میدانید رشد سرمایه گذاری صنعتی از 86 درصد مثبت در سال 1383 به16 درصد منفی در سال 1387 رسیده است یعنی 102 درصد کاهش یافته؟ (روزنامهسرمایه 17/02/88)

    آیا میدانید عملکرد احمدینژاد باعث شده که بیش از 80 درصد مردم زیرخط فقر زندگی کنند؟

    آیا میدانید که حوادث حین کار کارگران در سال های اخیر افزایش داشتهو مورد آخر آن مرگ 12 کارگر معدن کار کرمانی در معدن باب نیزو در اولاردیبهشت بوده است؟ (روزنامه سرمایه 05/02/88)

    آیا میدانید که در سفر های استانی احمدینژاد، دانش آموزان را ازشهر های مختلف برای استقبال از ایشان می بردند و در سفر به استان فارس،هفت دانش آموز که از فسا به شیراز برده می شدند، در تصادف کشته و مجروحشدند؟

    آیا میدانید که با ثروت و اعتباری که دولت احمدینژاد از بین برد،حداقل امکان 25 میلیون اشتغال وجود داشت . یعنی نه تنها هیچ بیکاری وجودنداشت، بلکه چند میلیون نفر خارجی نیز بایستی در ایران کار می کردند؟(روزنامه سرمایه 10/02/88)

    تهیه کنندگان:
    دکتر بهزاد اکبرپور، مهندس اردوان عبدلی کلور، مهندس منصور رضایی، مهندس
    سیدمحسن خالقی(ستاد بنیان آزادی) خرداد ماه

  • شما؟؟؟؟؟؟؟؟ برادر فتنه نیستی؟ یقینا از خود خود فتنه گرانی؟ 88 کجا بودی؟ آخه تمام حرفات حرف فتنه گرهاست حتی تند تر و بدتر

  • در مورد مسائل نفتی دست گل های آقای زنگنه در میونه وگرنه در این دولت صحبت خسارات چندین هزار میلیارد تومانی هست ما باید بگیم کار دولت روحانیه؟!

    در مورد بد نام شدن های ایران، تا ماجراهای پاسپورت و ویزا و .... مثل اینکه یادتون رفته بعد از دروق 2012 بزرگترین دروغی که در دنیا در حال نمایش و پرداختن بهش بود خطر ایران برای دنیا و ایران حراسی بود؟

    در مورد 70 هزار تومان در ماهی مشخصه برای تمام ایرانی ها نبوده احمق جان من دیگه نیم دونم درباره این شبهات مرض وارانه چی باید گفت
    واضع و روشنه که وقیت احمدی نژاد یا هر کس دیگه ای میگه 70 هزار تومان توی برنامه خودش مثلاً برای 20 میلیون نفر رو پیش بینی کرده نه تمام ملت!



    و باید بدونین برای دولت فعلی توی کمتر از 4 سال میشه 10 برابر اینو لیست کرد اینجا گذاشت و چه اشتباهاتی که جلوشون گرفته شد
    و چه تحقیرهایی که ملت سر جواب ندادن به سعودی ها، و .... کشید. منتها ما از این دکتر و مهندس های بیکار نداریم که بشینن برامون روزنامه ها رو
    دونه دونه ناگه کنن و بنویسن!

    آنچه عیان است چه حاجت به بیان است

    بگم که رابطه علمی ما با غرب و دنیا قبل از برجام بیشتر بوده و بعد از برجام هر ماه در حال سقوط است و با ماجرایی که آمریکا
    منع سفر به ایران رو ترتیب داده باعث ترس در دل نخبگان و دانشمندان دنیا شده که دیگه سفرهاشون رو به ایران محدود تر کردند و این روند ادامه داره
    و چه دروغی به نام تعامل با دنیا از این زیبا تر ....

    تعامل با دنیایی که فقط خرید هواپیما ایرباس برامون داره! اما رشد علمی متوقف میشه، دانشجوهای بورسیه ما نابود میشن!، سفر به ایران مشکل و سخت میشه
    در نتیجه سفر نخبگان جهان به ایران سخت تر میشه و ایران واقعاً برای اجرای کنفرانس های علمی و کارهای تحقیقاتی در آینده میتونه بسیار بیشتر هم به مشکل بر بخوره

    شما اینا رو می فهمین نه خیر ، فقط یه مشت دکتر مهندس بیکار افتادن و دنبال سیاسی بازی هستن
    احمدی نژاد معلومه که انسان کاملی نیست و اشتباهاتی میکنه اما مطمئناً مشخصه پولش رو از کجا در اورده! اشاره به دولت ثروت مند فعلی که معولم نیست
    از کجا این پول ها و کاخ نشینی ها اومده.

  • با این همه و با وجود دست رد رهبری بازهم از او حمایت می کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • دست رد رهبری فکرنکنم درست باشه ، رهبری فقط توصیه کردن و این اقا هم ازش پیروی کردن....
    رهبری فقط و فقط صلاح مملکت را میخواهد.

  • خدمات احمدي نژاد:
    اولامهمترين خدمت احمدي نژاد تغيير در سيستم مديريت كشور و استفاده از بعضي افراد گمنام و جوان و تازه نفس بجاي يك عده پيرو پاتال كه در عرصه مديريت كشور فسيل شده بودند
    دوم تقابل با بزرگترين منشاء فساد و انحراف در كشور كه سوء استفاده بعضي از اقازاده ها به اسم دين و مذهب بود و كسي در اين كشور جرئت اين مقابله را نداشت
    سوم اقدام در جهت هدفمند نمودن يارانه ها صرف نظر بر چگونگي اجرا هيچكس جرئت اقدام بر ان را نداشت . همچنانكه اكنون عده اي جرئت حذف يارانه ثروتمندان را ندارند و اما بقيه خدمات
    1- افزایش ۳ برابری کاربران اینترنت در دولت دهم

    ۲- بزرگراههای کشور : تا قبل از دولت نهم : ۴۷۱۳ کیلومتر، در دولت احمدي نژاد : ۱۳ هزار ۲۲۳ کیلومتر ۲.۸ برابر

    ۳- آزادراه های کشور : تا قبل از دولت نهم : ۱۰۸۶ کیلومتر، در دولت احمدي نژاد : ۲۳۴۹ کیلومتر ۲.۱ برابر

    ۴- آسفالت راههای روستایی : تا قبل از دولت نهم : ۵۴ هزار و ۹۹۴ کیلومتر، در دولت احمدي نژاد : ۱۰۱ هزار و ۴۵۰ کیلومتر ۱.۸ برابر

    ۵- آزاد راه احداث شده در کشور : دولت اصلاحات : ۳۷۴ کیلومتر، دولت احمدی نژاد : ۱۲۶۳ کیلومتر ۳.۴ برابر

    ۶- بزرگراه احداث شده در کشور : دولت اصلاحات : ۲۵۳۷ کیلومتر، دولت احمدی نژاد : ۸۵۱۰ کیلومتر ۳.۳ برابر

    ۷- آسفالت راه روستایی : دولت اصلاحات : ۲۹ هزار و ۲۱۳ کیلومتر، دولت احمدی نژاد : ۴۶ هزار و ۴۵۶ کیلومتر ۱.۶ برابر

    ۸- افزایش ۵۰ درصدی سهم تولید محصولات پتروشیمی ایران در خاورمیانه، از ۱۶ درصد در سال ۸۴ به ۲۴ درصد در سال ۹۱

    ۹- افزایش ۴۰ میلیون تنی ظرفیت تولید پتروشیمی در کشور از سال ۸۴ تا کنون

    ۱۰- از سال ۸۴ تا ۹۱ بیش از ۵۲ طرح پتروشیمی به ارزشی بیش از ۲۲ میلیارد دلار در کشور به بهره برداری رسیده است.

    ۱۱- با اجرای طرح سهمیه بندی بنزین سال ۸۶ و همچنین هدفمندی یارانه ها سال ۸۹ تاکنون پایان ۹۱ بیش از ۹۲ میلیارد لیتر صرفه جویی در مصرف سوخت حاصل شده که معادل با ۶۰ میلیارد دلار برآورد می شود.

    ۱۲- سهم جایگاه های CNG ایجاد شده در کشور در کاهش مصرف سوخت ۲۵% و سهم هدفمندی یارانه ها وسهمیه بندی بنزین در این کاهش مصرف ۷۵% بوده است.

    ۱۳- ظرفیت نیروگاهی نصب شده در کشور در سال ۸۴ معادل با ۳۸ هزار مگاوات بود اما در سال ۹۱ به ۷۰ هزار مگاوات رسیده است.

    ۱۴- صادرات برق در سال ۹۱ برای نخستین بار از مرز ۱۱ میلیارد کیلووات ساعت گذ شت در حالیکه سال ۸۴ این میزان تنها ۲.۷ میلیارد کیلووات ساعت بود.

    ۱۵- تعداد مشترکان برق در کشور در ابتدای دولت نهم ۱۹ میلیون واحد بوده که در سال ۹۱ به بیش از ۲۸ میلیون مشترک رسیده است.
    1. هدف برنامه چهارم توسعه برای صادرات غیرنفتی ۵۳ میلیارد دلار بود اما دولتهای نهم و دهم با صادرات غیرنفتی ۷۹ میلیارد دلاری در زمان برنامه بیش از ۱۵۰ درصد از اهداف برنامه را محقق کردند.

    ۱۷- سهم بازار سرمایه بورس نسبت به تولید ناخالص داخلی از ۱۷ درصد در سال ۸۴ به بیش از ۵۰ درصد در ابتدای سال ۹۲ رسیده است.

    ۱۸- در سال ۹۱ برای نخستین بار تولید ناخالص داخلی کشور از مرز ۵۰۰ میلیارد دلار فراتر رفت.

    ۱۹- افزایش ۹ برابری ارزش بازار سرمایه بورس و فرابورس، ارزش بازار سرمایه در سال ۸۴ برابر با ۳۲ هزار میلیارد تومان بود که در حال حاضر به بیش از ۲۹۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

    ۲۰- در سال ۸۴ تعداد مقالات ISI ایران در زمینه نانو تنها ۲۸۷ مقاله بود اما این تعداد در سال ۹۱ به ۳۶۵۰ مقاله رسید که رشدی ۱۲ برابری را نشان می دهد.

    ۲۱- جایگاه جهانی ایران از نظر تعداد مقالات ISI در زمینه نانو ، از رتبه ۲۹ در سال ۸۴ به رتبه ۸ در سال ۹۱ رسیده است.

    ۲۲- تعداد اعضای هیات علمی در زمینه فناوری نانو در سال ۸۴ تنها ۵۹۱ نفر بود که اکنون با رشدی ۴ برابری به ۲۳۵۵ نفر رسیده است.

    ۲۳- از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا خرداد ۹۲ تعداد ۱۷۵ هزار و ۳۸۹ مقاله علمی در پایگاه ISI به ثبت رسیده که بیش از ۱۵۰ هزار مقاله آن ۸۵ درصد در دولتهای نهم و دهم ارائه شده است.

    ۲۴- سهم ایران در تولید علم جهان در ۲۸ سال از ۵۷ تا ۸۴ از یک دهم درصد به سه دهم درصد رسید اما پس از ۸ سال فعالیت دولتهای نهم و دهم، اکنون به بیش از ۲ درصد رسیده است.

    ۲۵- کشورهای غربی در دولتهای پیشین بارها وعده ساخت مخازن ذخیره سازی گاز مایع را مطرح کردند اما دولت دهم با فسخ قرارداد شرکت فرانسوی و اعتماد به ظرفیت داخلی و نخبگان کشور توانست در سال ۹۱ اولین مخزن ذخیره گاز را ایجاد کند.

    ۲۶- در بخش میراث جهانی ملموس یونسکو ۱۶ اثر از ایران به ثبت رسیده که ۱۰ پرونده از این آثار در دولتهای نهم و دهم ثبت جهانی شده است.

    ۲۷- افزایش دو برابری تعداد اماکن ورزشی کشور از ۱۰ هزار و ۹۷۵ واحد در سال ۸۴ به ۲۱ هزار و ۲۲۹ واحد در سال ۹۱

    ۲۸- تخصیص ۴۰ درصد اعتبارات ورزشی فدراسیون ها به ورزش زنان در دولتهای نهم و دهم عامل اصلی در شکوفایی، مدال آوری و درخشش زنان ورزشکار ایرانی در عرصه های جهانی بوده است.

    ۲۹- تعداد مجتمع های ورزشی روستایی : قبل از دولت نهم : ۴۰۷ مجتمع، اکنون : ۲۹۴۳ مجتمع رشد ۷ برابری

    ۳۰- در سال ۱۳۸۴ بیش از یک میلیون و ۱۶۲ هزار نفر گردشگر خارجی به کشورمان سفر کردند که این رقم با رشدی ۳ برابری در سال ۹۱ به سه میلیون ۷۲۹ هزار گردشگر رسید.

    ۳۱- دولت اصلاحات در ۸ سال فعالیت خود بیش از ۶۷ هزار چاه کشاورزی را برق دار کرد، در حالیکه در دولتهای نهم و دهم تا پایان سال ۹۰ ۶ سال بیش از ۸۲ هزار حلقه چاه کشاورزی برق دار شده است.

    ۳۲- مجموع سرمایه گذاری خارجی صورت گرفته در کشور از ابتدای سال ۱۳۷۰ تا پایان سال ۱۳۹۱ بیش از ۳۵ میلیارد دلار است که بیش از ۶۹.۵ درصد معادل ۲۴.۴ میلیارد دلار در دولت احمدی نژاد و ۲۹.۷ درصد معادل ۱۰.۴۵۲ میلیارد دلار در دولت اصلاحات جذب شده است.

    ۳۳- افزایش دو برابری تعداد مراکز دانشگاهی و موسسات آموزش عالی از ۱۳۰۰ مرکز در سال ۸۴ به ۲۵۰۴ مرکز در سال ۹۱

    ۳۴- در سال تحصیلی ۹۱-۹۰ نسبت به ۸۵-۸۴ تعداد دانشجویان مقطع کارشناسی ۲ برابر، کارشناسی ارشد حدود ۵ برابر و تعداد دانشجویان دکتری نیز ۳ برابر شده است.

    ۳۵- جذب بیش از ۲۴ هزار عضو هیات علمی در مراکز آموزشی و پژوهشی در دولتهای نهم و دهم

    ۳۶- طرح ایران کد که در دولت اصلاحات تصویب شد اما اجرا نگردید، به همت دولتهای نهم و دهم اجرایی شد و تعداد کدهای کالایی تولید شده در این طرح تاکنون به بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار کد رسیده است.

    ۳۷- دولت های نهم و دهم توانستند با اتخاذ تدابیر علمی مناسب و بدون ایجاد اختلال در روال زندگی مردم، تلفات شبکه برق را از ۲۲ درصد به ۱۷.۶ درصد کاهش دهند. این در حالی بود که در سال ۸۶ مجلس اصرار داشت برای صرفه جویی باید ساعت رسمی کشور تغییر کند.

    ۳۸- تعداد سیم کارت های تلفن همراه طی هشت سال اخیر ۱۶ برابر شده و از ۷ میلیون سیم کارت در سال ۸۴ به ۱۱۳ میلیون در سال ۹۱ رسیده است .

    ۳۹- شاخص کل بورس از سال ۸۴ تاکنون با بیش از ۴۲ هزار واحد رشد از رقم ۹۴۵۹ واحد به بیش از ۵۲ هزار واحد رسیده است.

    ۴۰- تعداد شرکت‌های ایرانی سازنده قطعات لکوموتیو قبل از دولت نهم ۱۱۶ شرکت بود که طی دولت نهم و دهم با رشد ۵۳ درصدی به ۱۷۸ شرکت رسید.

    ۴۱- در دولتهای نهم و دهم تا پایان سال ۹۱، سالانه ۸۵ واگن مسافری به ناوگان ریلی کشور اضافه شد در حالیکه این عدد در دولت اصلاحات سالانه ۵۷ واگن بوده است ۴۹ درصد رشد

    ۴۲- در دولتهای نهم و دهم تا پایان سال ۹۱، سالانه ۴۸۶ واگن باری به ناوگان ریلی کشور اضافه شد در حالیکه این عدد در دولت اصلاحات سالانه ۴۲۶ واگن بوده است ۱۴ درصد رشد

    ۴۳- در ۸ سال دولت اصلاحات تنها ۳۴ دستگاه به تعداد لکوموتیوهای کشور افزوده شد، این افزایش در دولتهای نهم و دهم تا پایان سال ۹۱ ۷.۵سال به ۱۸۴ دستگاه رسیده است ۴۷۷ درصد رشد

    ۴۴- تعداد انواع خودرو تولید شده در دولت های نهم و دهم ۹۱-۸۴ به بیش از ۱۰ میلیون و ۲۲۱ هزار دستگاه رسیده است حال آنکه مجموع خودروهای تولید شده در ۸ سال دولت اصلاحات ۸۳-۷۶ اندکی کمتر از ۳.۵ میلیون دستگاه بوده است.

    ۴۵- یکی از استانداردهای جهانی در زمینه خودرو، تعداد خودروی موجود در کشورها برای هر هزار نفر یا سرانه مالکیت خودرو است. سرانه مالکیت خودرو در ایران در ابتدای سال ۸۴ برابر با ۹۰ دستگاه بود که اکنون به بیش از ۲۰۰ دستگاه رسیده است.

    ۴۶- رشد ۴ برابری تعداد وب سایت های ایرانی از ۱۳۸۰۰ وب سایت در ابتدای دولت نهم به بیش از ۵۵ هزار وب سایت در سال ۹۱

    ۴۷- در دولت اصلاحات تنها ۱ درصد ساخت و سازها بصورت صنعتی بود اما در پایان سال ۹۱ به ۳۵ درصد رسیده است. طبق قانون برنامه پنجم توسعه، صنعتی سازی ساختمان باید تا پایان سال ۹۴ به ۴۰ درصد برسد که اکنون ۸۷ درصد آن محقق شده است.

    ۴۸- تعداد مسکن روستایی ساخته شده : در دولت اصلاحات، ۸۱ هزار واحد، در دولت نهم و دهم ۱ میلیون و ۶۲۴ هزار واحد بیش از ۲۰ برابر

    ۴۹- متوسط سالیانه مسکن شهری ساخته شده : در دولت اصلاحات، ۳۹۱ هزار واحد. در دولت نهم و دهم ۷۶۹ هزار واحد رشد ۹۶ درصدی

    ۵۰- در سال ۸۴ با وجود ۶ میلیون خودرو در کشور، ۲۷هزار و ۸۰۰ نفر تلفات جاده ای داشتیم در حالیکه با مدیریت دولتهای نهم و دهم در سال ۹۱ با وجود بیش از ۱۷ میلیون خودرو، این تلفات به کمتر از ۱۹ هزار نفر رسیده است.

    ۵۱- در ابتدای دولت نهم ۵۰۰ مرکز فنی و حرفه ای در کشور وجود داشت اما این تعداد اکنون به ۶۷۶ مرکز افزایش یافته که رشد ۳۵ درصدی داشته است.

    ۵۲- در دولتهای نهم و دهم زیر بنای مراکز فنی و حرفه ای با ۸۶ درصد افزایش از ۷۹۳ هزار متر مربع به یک هزار و ۴۷۴ متر مربع رسیده است.

    ۵۳- در آغاز دولت نهم تنها یک تعاونی دانش بنیان در خصوص فناوریهای نوین وجود داشت که در حال حاضر با رشدی چشمگیر به ۶۵ مرکز رسیده است.

    ۵۴- افزایش ۱۲۲ درصدی تعداد تعاونی های فعال در کشور از ۸۴ هزار در سال ۸۴ به ۱۸۷ هزار در پایان سال ۹۱

    ۵۵- در ابتدای دولت نهم تعداد تعاونی های زنان ۵ هزار و ۹۱۱ تعاونی بود که اکنون به ۱۹ هزار و ۱۸۳ تعاونی رسیده است ۲۲۵ درصد رشد

    ۵۶- با ساخت ۷ میلیون و ۳۹۳ هزار واحد مسکونی در دولت احمدی نژاد، مجموع مسکن ساخته شده توسط دولتها پس از انقلاب به بیش از ۱۲ میلیون واحد رسید. از این تعداد ۶۱.۲ درصد در دولت احمدی نژاد، ۲۶.۵ درصد در دولت اصلاحات و ۱۲.۳ درصد در دولتهای اول تا ششم ساخته شده است.

    ۵۷- تا سال ۱۳۸۴ تعداد ۶۰۰ شهر کشورمان از نعمت گاز برخوردار بودند که در سال ۹۱ به بیش از ۱۰۰۰ شهر رسیده است.

    ۵۸- تا قبل از شروع به کار دولت نهم تنها ۲ هزار و ۸۰ روستا از نعمت گاز برخوردار بودند که با تلاش دولتهای نهم و دهم ۱۲ هزار و ۲۲۰ روستای دیگر به شبکه سراسری گاز متصل شدند.

    ۵۹- برخورداری خانوار شهری و روستایی از گاز طبیعی : تا سال ۸۴ : ۶۰ درصد، سال ۹۱ : ۸۳ درصد ۲۳ درصد رشد

    ۶۰- در ابتدای دولت نهم تنها ۹ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی کشور از گاز طبیعی برخوردار بودند، این تعداد در حال حاضر به بیش از ۵۸ هزار واحد صنعتی افزایش یافته است رشد ۶ برابری

    ۶۱- از مجموع شهرها، روستاها و واحدهای صنعتی برخوردار از نعمت گاز در کشور، ۴۰ درصد از شهرها، ۸۵ درصد از روستاها و ۸۴ درصد از واحدهای صنعتی کشور، در ۸ سال اخیر و با همت دولتهای نهم و دهم از امکان استفاده از گاز برخوردار شده اند.

    ۶۲- مجموع صادرات محصولات شیلاتی : در دولت اصلاحات، ۱۱۰ هزار تن به ارزش ۵۱۸ میلیون دلار. در دولتهای نهم و دهم تا پایان ۹۱، ۲۸۰ هزار تن به ارزش ۹۰۰ میلیون دلار

    ۶۳- واریز مازاد درآمد نفتی به حساب ذخیره ارزی : دولت اصلاحات ۸۳-۷۹ : ۳۰ میلیارد دلار معادل ۲۳ درصد درآمد نفتی، دولتهای نهم و دهم ۸۸-۸۴ : ۱۳۳ میلیارد دلار ۳۷ درصد درآمد نفتی

    ۶۴- در پایان دولت اصلاحات از ۲۰۶ میلیارد دلار درآمد نفتی تنها ۱۰ میلیارد دلار ۵ درصد در حساب ذخیره ارزی به دولت بعدی منتقل شد. در دولت احمدی نژاد از ۵۱۸ میلیارد دلار درآمد نفتی بیش از ۵۲ میلیارد دلار ۱۰ درصد در صندوق توسعه ملی به دولت یازدهم منتقل می شود.

    ۶۵- متوسط سالانه صادرات خدمات فنی و مهندسی : دولت اصلاحات : ۵۷۶ میلیون دلار، دولت احمدی نژاد : ۲ میلیارد و ۵۷۶ میلیون دلار رشد ۴.۵ برابری

    ۶۶- از سال ۱۳۸۰ تا پایان سال ۹۱ ارزش کل خدمات فنی و مهندسی صادر شده از کشور به بیش از ۲۲ میلیارد و ۹۳۰ میلیون دلار می رسد که ۱۰ درصد معادل با ۲.۳ میلیارد دلار در دولت دوم اصلاحات و۹۰ درصد معادل با ۲۰.۶ میلیارد دلار در دولت های نهم و دهم صورت گرفته است.

    ۶۷- تعداد آزمایشاههای آب در کشور : قبل از دولت نهم ۲۱۵ عدد، سال ۹۱ : ۳۸۳ آزمایشگاه ۷۸ درصد رشد

    ۶۸- تعداد آزمایشگاههای فاضلاب در کشور : قبل از دولت نهم : ۶۴ آزمایشگاه، سال ۹۱ : ۱۴۳ آزمایشگاه ۱۲۳ درصد رشد

    ۶۹- تعداد آزمایشگاههای آب و فاضلاب در کشور : قبل از دولت نهم : ۲۷۹ آزمایشگاه، سال ۹۱ : ۵۲۶ آزمایشگاه ۸۸ درصد رشد

    ۷۰- جمعیت تحت پوشش آب شرب در روستاها : قبل از دولت نهم : ۶۵ درصد، سال ۹۱ : ۷۸ درصد ۲۰ درصد رشد

    ۷۱- آبرسانی به روستاها : قبل از دولت نهم : ۱۸ هزار روستا، سال ۹۱ : ۳۲ هزار و ۵۰۰ روستا ۸۰ درصد رشد

    ۷۲- تعداد مشترکان آب شرب : قبل از دولت نهم : ۹.۱ میلیون فقره، سال ۹۱ : ۱۳.۶۷ میلیون فقره رشد ۵۰ درصدی

    ۷۳- ظرفیت سالانه تامین آب در کشور : قبل از دولت نهم : ۶.۴ میلیارد متر مکعب ، سال ۹۱ : ۹.۷ میلیارد مترمکعب ۵۱ درصد رشد

    ۷۴- تعداد تصفیه خانه های آب کشور : قبل از دولت نهم : ۷۶ واحد، سال ۹۱ : ۱۱۹ واحد ۵۶ درصد رشد

    ۷۵- تعداد تصفیه خانه های فاضلاب : قبل از دولت نهم : ۸۷ واحد، سال ۹۱ : ۱۴۶ واحد ۶۸ درصد افزایش

    ۷۶- تعداد تصفیه خانه های آب و فاضلاب : قبل از دولت نهم : ۱۶۳ واحد، سال ۹۱ : ۲۶۵ واحد ۶۲ درصد افزایش

    ۷۷- ظرفیت تامین آب شرب از تصفیه خانه های کشور : قبل از دولت نهم : ۲.۱ میلیارد مترمکعب، سال ۹۱ : ۳.۶ میلیارد مترمکعب ۷۱ درصد رشد

    ۷۸- طول خطوط انتقال آب : قبل از دولت نهم : ۱۶ هزار کیلومتر، سال ۹۱ : ۲۷ هزار کیلومتر رشد ۶۸ درصدی

    ۷۹- طول شبکه توزیع آب : قبل از دولت نهم : ۹۸ هزار کیلومتر، سال ۹۱ : ۱۳۷ هزار کیلومتر ۴۰درصد رشد

    ۸۰- جمعیت تحت پوشش خدمات فاضلاب شهری : قبل از دولت نهم : ۲۵.۵ درصد، سال ۹۱ : ۳۸.۸۲ درصد ۵۲ درصد رشد

    ۸۱- طول شبکه فاضلاب شهری : قبل از دولت نهم : ۲۸ هزار و ۵۰۰ کیلومتر، سال ۹۱ : ۴۹ هزار کیلومتر ۷۲ درصد رشد

    ۸۲- تعداد مشترکین فاضلاب : قبل از دولت نهم : ۲.۶۴ میلیون فقره، سال ۹۱ : ۴.۶۸ میلیون فقره ۷۷ درصد رشد

    ۸۳- اجرای طرح مالیات بر ارزش افزوده پس از ۲۱ سال وقفه، ارائه لایحه در سال ۱۳۶۶، اجرا در سال ۱۳۸۷

    ۸۴- سهم درآمدهای مالیاتی نسبت به مخارج جاری دولت یکی از شاخص های بسیار مهم برای بررسی وضعیت فعالیتهای مالی دولت است. متوسط این نسبت در دولت اصلاحات : ۳۷.۷۵ درصد، در دولت احمدی نژاد : ۴۲.۸۹ درصد ۱۳.۶ درصد بهبود

    ۸۵- نسبت مالیات به تولید ناخالص داخلی یکی از نسبتهای تحلیلی و مهم در ارزیابی عملکرد و وضعیت مالی دولتها است و بالا بودن این نسبت نشان دهنده کارایی نظام مالیاتی کشور نیز می باشد. متوسط این نسبت در دولت اصلاحات : ۵.۵۱ درصد، در دولت احمدی نژاد : ۷.۲۵ درصد ۳۱.۵ درصد بهبود

    ۸۶- نسبت درآمدهای مالیاتی به مخارج دولت در کشور برای اولین بار در دولت دهم سال ۸۸ از ۵۰ درصد فراتر رفت.

    ۸۷- دولت نهم در سال ۱۳۸۴ شبکه فیبر نوری را به طول ۳۰ هزار کیلومتر تحویل گرفت و طی هشت سال با اضافه کردن ۲۳ هزار کیلومتر به طول این شبکه آن را به ۵۳ هزار کیلومتر در پایان دولت دهم رساند.

    ۸۸- تعداد واحدهای صنفی دارای پروانه فعالیت از ۴۰۰ هزار واحد در سال ۸۴ به بیش از ۲ میلیون واحد در سال ۹۱ رسیده است.

    ۸۹- ظرفیت کانتینری بنادر : در ۸ سال دولت اصلاحات : یک میلیون و ۸۲۵ هزار TEU، در ۷.۵ سال دولت نهم و دهم : ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار TEU . ۵.۲ میلیون TEUمعادل ۳۲۱ درصد افزایش

    ۹۰- افزایش ظرفیت ایجاد شده در ناوگان تجاری دریایی در ۸ سال دولت اصلاحات : ۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تن. در ۷.۵ سال دولتهای نهم و دهم : بیش از ۲ میلیون و ۹۱ هزار تن. ۹۴ درصد رشد

    ۹۱- ظرفیت جابجایی مسافر در بنادر کشور : قبل از دولت نهم : ۴ میلیون و ۷۲۵ هزار نفر. اکنون : ۱۴ میلیون نفر حدودا ۳ برابر

    ۹۲- مجموع سرمایه گذاری زیربنایی توسط سازمان بنادر در بنادر کشور : پایان سال ۸۳ : ۲ هزار و ۸۹۲ میلیارد ریال، پایان سال ۹۱ : ۲۴ هزار میلیارد ریال بیش از ۸ برابر

    ۹۳- جذب سرمایه غیردولتی در بنادر کشور : کل سرمایه گذاری جذب شده تا پایان سال ۸۳ : ۲ هزار و ۱۵۷ میلیارد ریال، در دولت های نهم و دهم ۲۰ هزار و ۹۶۴ میلیارد ریال حدودا ۱۰ برابر

    ۹۴- متوسط تخلیه و بارگیری کالای نفتی و غیرنفتی در بنادر کشور در دولت نهم و دهم سالانه ۱۱۹ میلیون تن بوده که نسبت به دولت اصلاحات سالانه ۷۴ میلیون تن معادل ۶۱ درصد رشد داشته است.

    ۹۵- متوسط جابه جایی مسافر دریایی در دولت نهم و دهم با ۱۷۶ درصد رشد نسبت به دولت اصلاحات از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در سال به ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در سال رسیده است.

    ۹۶- متوسط تخلیه و بارگیری کالای کانتینری در دولت نهم و دهم سالانه ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار Teu است که نسبت به پایان سال ۸۳ یک میلیون و ۳۴۵ هزار Teu معادل ۷۱ درصد رشد داشته است.

    ۹۷- افزایش تعداد بنادر کوچک کشور : در دولت اصلاحات : از ۴۹ بندر به ۵۱ بندر ۴ درصد افزایش. در دولت احمدی نژاد : از ۵۱ بندر به ۸۲ بندر ۶۰ درصد افزایش

    ۹۸- رکورددار افزایش واردات بنزین در کشور : دولت اصلاحات در سال ۷۶ با افزایش ۱۲۰ درصدی نسبت به سال قبل. رکورددار کاهش واردات بنزین به کشور : دولت احمدی نژاد در سال ۹۰ با ۶۷ درصد کاهش نسبت به سال قبل

    ۹۹- وابستگی کشور به واردات بنزین در دولت اصلاحات ۴ برابر شد، از ۵ میلیون لیتر در روز ۱۳۷۶ به ۲۳ میلیون لیتر در روز ۱۳۸۴. در دولت احمدی نژاد واردات بنزین نه تنها به صفر رسید بلکه صادرات بنزین نیز آغاز شد.

    ۱۰۰- از مجموع ۱۴۲ طرح سد بزرگ ملی کشور که در دست بهره برداری است، ۱۹ سد پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، ۷ سد از ابتدای انقلاب تا سال ۱۳۶۷، ۱۵ سد در دولت کارگزاران، ۴۷ سد در دولت اصلاحات، و ۵۴ سد در دولت احمدی نژاد به بهره برداری رسیده است.

    ۱۰۱- ظرفیت نصب شده نیروگاه های برقابی که وارد مدار شده : دولت اصلاحات : سه هزار و ۷۵ مگاوات، دولت احمدی نژاد : ۴ هزار و ۹۶۲ مگاوات ۱.۶ برابر

    ۱۰۲- دولت اصلاحات ۸۳-۱۳۷۶ بیش از ۲۵ هزار میلیارد ریال از سهام شرکتهای دولتی را در جریان خصوصی سازی واگذار کرد، در حالیکه ارزش این واگذاری ها در دولت احمدی نژاد از ۸۴ تا خردادماه ۹۲ بیش از ۱۲۲۷ هزار میلیارد ریال می باشد ۵۰ برابر

    ۱۰۳- مجموع سیمان تولید شده در کشور : در دولت اصلاحات : ۲۰۳ میلیون تن، در دولت احمدی نژاد : ۴۰۳ میلیون تن ۹۹ درصد رشد

    ۱۰۴- افزایش ظرفیت تولید سیمان در کشور : در ۲۷ سال از ابتدای انقلاب تا سال ۸۴ : ۲۶ میلیون تن، در دولت احمدی نژاد تا پایان ۹۱ : ۴۲ میلیون تن ۱.۶ برابر

    ۱۰۵- متوسط سالانه افزایش تولید سیمان : در دولت اصلاحات : ۶۵ درصد، در دولت احمدی نژاد : ۱۱۷ درصد

    ۱۰۶- میزان مصرف سیمان از برخی جهات بیانگر روند رشد اقتصادی و پیشرفت کشور نیز می باشد. در سال ۱۳۸۵ سرانه مصرف سیمان حدود ۵۱۰ کیلوگرم بوده که در سال ۹۱ به یک هزار و ۱۸ کیلوگرم رسیده است.

    ۱۰۷- تعداد کارخانه های سیمان در کشور : در پایان دولت اصلاحات سال ۸۳ : ۳۷ کارخانه ، ابتدای سال ۹۲ : ۶۷ کارخانه ۸۰ درصد افزایش

    ۱۰۸- میزان تولید سالانه سیمان : در پایان سال ۸۳ : ۳۲ میلیون تن، در پایان سال ۹۱ : ۷۰ میلیون تن بیش از ۲ برابر

    ۱۰۹- مدیریت موفق دولت های نهم و دهم در اهتمام به امر تولید و سرمایه گذاری در صنعت سیمان عامل اصلی در رشد ۱۱ پله ای کشورمان از رتبه ۱۴ جهانی در سال ۸۴ به رتبه ۳ در سال ۹۲ می باشد.

    ۱۱۰- براساس گزارش مر کز آمار ایران از سال ۱۳۷۶ تا پایان ۹۱ بیشترین میزان نرخ بیکاری در کشور در سالهای ۷۹ و ۸۰ با میزان ۱۴.۳ درصد به ثبت رسیده است. متوسط سالانه نرخ بیکاری در دولت اصلاحات ۸۳-۱۳۷۶ برابر با ۱۲.۷۵ درصد و متوسط این نرخ در دولتهای نهم و دهم ۹۱-۱۳۸۴ برابر با ۱۱.۶۶ درصد می باشد.

    ۱۱۱- تعداد بیکاران در دولت اصلاحات : از ۱.۴ میلیون نفر در سال ۷۶ به ۲.۶۷۵ میلیون نفر در سال ۸۴ ۱.۲۷۵ میلیون نفر افزایش، ۹۱ درصد رشد. در دولت احمدی نژاد : از ۲.۶۷۵ میلیون نفر به ۲.۹۴۵ میلیون نفر ۲۷۰ هزار نفر افزایش، ۱۰ درصد رشد

    ۱۱۲- تعداد دارالقرآن ایجاد شده در کشور : از سال ۵۷ تا ۸۴ : ۶۷۰ واحد، در دولت احمدی نژاد : بیش از ۲۰ هزار واحد

    ۱۱۳- افزایش تختهای فعال بیمارستانی : در دولت اصلاحات : ۸۴۸۸ تخت از ۸۲۵۸۸ به ۹۱۰۷۶، در دولت احمدی نژاد : ۱۷۸۲۵ تخت از ۹۱۰۷۶ به ۱۰۸۹۰۱، بیش از ۲ برابر

    ۱۱۴- افزایش داروخانه های کشور : در دولت اصلاحات : ۱۷۹۴ داروخانه از ۴۵۸۶ به ۶۳۸۰، در دولت احمدی نژاد : ۲۵۸۱ داروخانه از ۶۳۸۰ به ۸۹۶۱، بیش از ۱.۴ برابر

    ۱۱۵- افزایش خانه بهداشت روستایی : در دولت اصلاحات : ۱۳۹۰ مرکز از ۱۴۹۲۴ به ۱۶۳۱۴، در دولت احمدی نژاد : ۳۹۶۷ مرکز از ۱۶۳۱۴ به ۲۰۲۸۱، بیش از ۲.۸ برابر

    ۱۱۶- تعداد کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور : تا قبل از دولت نهم : ۲۴۰۰ کانون، سال ۹۱ : ۱۵ هزار کانون بیش از ۶ برابر

    ۱۱۷- تعداد کتابخانه های عمومی کشور : تا قبل از دولت نهم : ۱۶۰۰ کتابخانه، سال ۹۱ : ۳ هزار کتابخانه ۸۸ درصد رشد

    ۱۱۸- تعداد عناوین کتابهای چاپ شده در کشور : سال ۱۳۸۴ : بیش از ۵۳ هزار عنوان، سال ۱۳۹۰ : بیش از ۶۸ هزار عنوان ۲۸ درصد رشد

    ۱۱۹- تعداد سالن های سینما : سال ۱۳۸۴ : ۲۵۰ سالن، سال ۱۳۹۱ : ۳۶۰ سالن ۴۴ درصد رشد

    ۱۲۰- میزان تولید محصولات باغی نسبت به سطح زیر کشت این محصولات : در دولت اصلاحات از ۵.۶۳ تن محصول در هر هکتار در سال ۷۶ به ۵.۲۲ تن محصول در هر هکتار در سال ۱۳۸۳ کاهش یافته است. در دولت احمدی نژاد این نسبت از ۵.۷۳ تن محصول در هر هکتار در سال ۸۴ به ۶.۷ تن محصول در هر هکتار افزایش یافته است. یک تن افزایش محصول در هر هکتار

    ۱۲۱- در دولت اصلاحات میزان تولید محصولات باغی از ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تن در سال ۷۶ به بیش از ۱۳ میلیون و ۱۰۸ هزار تن در سال ۸۳ رسید ۱۶.۵ درصد افزایش. در سال ۸۴ دولت نهم بیش از ۱۴ میلیون و ۸۶۴ هزار تن محصولات باغی تولید کرد که این رقم در پایان سال ۹۱ به بیش از ۱۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تن رسید ۲۳.۸ درصد افزایش

    ۱۲۲- میزان افزایش محصولات باغی : در دولت اصلاحات : بیش از یک میلیون و ۸۵۰ هزار تن، در دولت احمدی نژاد : بیش از ۳ میلیون و۵۳۶ هزار تن بیش از ۹۰ درصد افزایش

    ۱۲۳- میزان رشد سالیانه تولید محصولات باغی در ۸ سال دولت اصلاحات ۸۳-۱۳۷۶ برابر با ۲.۲ درصد و در ۸ سال دولت احمدی نژاد ۹۱-۱۳۸۴ برابر با ۳.۱ درصد بوده است. این در حالی است که در سال ۱۳۸۷ به دلیل سرمای شدید و کم سابقه در کشور بسیاری از محصولات باغی از بین رفت، در این سال تولید محصولات باغی نسبت به سال ۸۶ نزدیک به ۳ میلیون تن کاهش یافت.

    ۱۲۴- مجموع محصولات باغی تولید شده : در دولت اصلاحات : ۹۹ میلیون و ۸۴۱ هزار تن، در دولت احمدی نژاد : بیش از ۱۲۷ میلیون و ۹۷ هزار تن ۲۷.۳ درصد افزایش معادل با ۲۷ میلیون و ۲۵۶ هزار تن

    ۱۲۵- بر اساس آمارهای بانک مرکزی میزان نقدینگی کشور در دولت کارگزاران ۶.۲ برابر، در دولت اصلاحات ۵.۱۱ برابر و در دولت احمدی نژاد ۵ برابر شده است. این در حالی است که در سالهای اخیر طرح های اقتصادی بزرگی چون هدفمندی یارانه ها، مسکن مهر و بنگاههای زودبازده انجام شده و حجم فعالیتها و تولیدات دولت نیز چندین برابر دولتهای گذشته بوده است.

    ۱۲۶- متوسط نرخ رشد نقدینگی در کشور : در دولت کارگزاران : ۲۹.۸ درصد، در دولت اصلاحات : ۲۶.۲ درصد، در دولت احمدی نژاد : ۲۵.۸۶ درصد

    ۱۲۷- شتاب نقدینگی : عبارت است میزان رشد نرخ رشد نقدینگی، شتاب مثبت به منزله حرکت به سمت تشدید افزایش نقدینگی و شتاب منفی به منزله حرکت به سمت مهار افزایش نقدینگی می باشد. در دولت کارگزاران : ۸۹.۴ درصد مثبت، در دولت اصلاحات : ۹۹ درصد مثبت، در دولت احمدی نژاد : ۱۰ درصد منفی

    ۱۲۸- میزان استخراج مواد معدنی : ابتدای سال ۱۳۸۴ : ۱۵۶ میلیون تن از ۳۶۰۰ معدن فعال ، ابتدای سال ۱۳۹۱ : ۳۴۱ میلیون تن از ۵ هزار معدن فعال

    ۱۲۹- تعداد پروانه اکتشاف معادن صادر شده : در دولت اصلاحات : ۱۰ هزار فقره، در دولت احمدی نژاد : بیش از ۱۳ هزار فقره ۳۰ درصد رشد

    ۱۳۰- تعداد پروانه بهره برداری از معادن صادر شده : در دولت اصلاحات : ۴۶۰۰ پروانه، در دولت احمدی نژاد : بیش از ۶ هزار پروانه ۳۰ درصد رشد

    ۱۳۱- افزایش ظرفیت تولید محصولات فولادی از ۱۳ میلیون تن در سال ۱۳۸۴ به ۳۱ میلیون تن در سال ۱۳۹۱ ۱۳۸ درصد رشد

    ۱۳۲- افزایش ظرفیت تولید آلومینیوم از ۲۳۰ هزار تن در اسل ۱۳۸۴ به ۴۵۷ هزار تن در سال ۱۳۹۱ ۹۹ درصد رشد

    ۱۳۳- افزایش ظرفیت تولید کاشی و سرامیک از ۱۸۰ هزار تن در سال ۱۳۸۴ به ۳۸۰ هزار تن در سال ۱۳۹۱ بیش از ۲ برابر

    ۱۳۴- افزایش ظرفیت تاسیسات ذخیره ای کشور سیلوها از ۹ میلیون تن در سال ۱۳۸۴ به ۱۶ میلیون تن در سال ۱۳۹۱ ۷۸ درصد رشد

    ۱۳۵- افزایش ظرفیت تولید مس کاتدی از ۱۹۰ هزار تن در سال ۱۳۸۴ به ۲۵۵ هزار تن در سال ۱۳۹۱ ۳۴ درصد رشد

    ۱۳۶- مجموع لوازم خانگی تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی تولید شده در کشور : در دولت اصلاحات : ۱۹ میلیون دستگاه، در دولت احمدی نژاد : ۲۷ میلیون دستگاه ۱.۴ برابر

    ۱۳۷- حجم سرمایه گذاری صنعتی محقق شده : در دولت اصلاحات : ۱۶ هزار میلیارد تومان، در دولت احمدی نژاد : ۱۱۰ هزار میلیارد تومان ۶.۸ برابر

    ۱۳۸- سرمایه گذاری صورت گرفته در بخش معدن : در دولت اصلاحات : ۵۰۰ میلیارد تومان، در دولت احمدی نژاد : ۳.۳ هزار میلیارد تومان ۶.۶ برابر

    ۱۳۹- طبق آمارهای جهانی شاخص توسعه انسانی در ابتدای دولت نهم ۰.۶۸۵ بود که در پایان دولت دهم به ۰.۷۴۲ رسید و ایران در ردیف کشورهای با توسعه بالا قرار گرفت.

    ۱۴۰- طبق آمارهای جهانی در ۸ سال دولت احمدی نژاد شاخص بهداشت از ۰.۸۱ به ۰.۸۳۹ رسیده و شاخص درآمد سرانه نیز از ۰.۶۶۵ به ۰.۶۹ ارتقا پیدا کرده است. در این مدت شاخص آموزش با رشدی قابل توجه از ۰.۵۹۹ به ۰.۷۰۷ رسیده است.

  • جناب حسین ...
    140 بند شما را در یک جمله جواب میدهم :
    آمدن یا نیامدن ، تایید و یا رد صلاحیت ، رقابت کردن دوشادوش و یا کنار رفتن ایشان بنفع دوستانشان ،در انتخابات سال آینده به 140 هزار دلیل منطقی محکوم به شکست میباشد.
    و سلام.

  • شد یه بار کسی حرفی بزنه و شما جواب ندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عجب حوصله ای داری!!!!!!!!!!!!!!! حتماً تو دولت راستگویان مسئولیتی داری که همش سنگ دولت رو به سینه می زنی؟ نگو نه که باور نمی کنم.

  • احمدی نژآد دوستت داریم ما مردم مستضعف وپابرهنگان

  • من فقط کپی پیست کردم ...مثل جناب حسین.
    از جناب حسین گله کنید اگر با نظر دهندگان تکراری مشکل دارید....
    من حداقل انقدر شجاعت دارم ، که هر بار با یه اسم متفاوت نظر ندم و همیشه اسمم یکیه و نظرم رو میگم...
    شما بجای این برچسب زدن و انگ زدن های تکراری جواب بدید....
    همه فهمیدن آقای احمدی نژاد چکارس ، شما هنوز نفهمیدید..؟
    شاید زمان ریاست ایشون مدیری ...چیزی بودین.
    در مورد متن نظرتون هم ، جوابی نمیدم...چون اصلا در حدی نیست که شایسته ی پاسخ باشه.
    موفق باشید ( : ( :

  • اقاچراجاه طلبی وظاهرنمای .خداشاهدوناظرباطن وظاهرتوست صداقت شجاعت جسارت داشته باش حتی برزیانت باشه تاکلام وسخنان توبه دل وجان بشینه ومخاطب باورکنه که به سودوصلاحش حرف میزنی .اول سخنرانیت بادروغ گفتی یک نفرکشته شد,بگوچندصدنفرتامخاطب به صدق کلامت باورداشته باشه .چون همه میدونندودهان به دهان شنیدن چقدرکشته داده شدتوفتنه هشتادوهشت

  • بابا تو روز های گل و بلبل آمریکا سال 1000 نفر توسط پلیش با گلوله مستقیم کشته میشه، ایران توی 88 هم یک دهم این آمار رو نداره!
    اما چرا باید چند نفر کشته بشن؟ خب مثل اینکه طبق معمول حافظه تاریخی بعضی ها مثل ماهی کار میکنه!

    حمله به هر بسیجی و هر کسی که ریش داره!
    کشیدن روسری از زنان که روسری به سر هستن

    حمله به پایگاه های بسیج، شلیک مسلحانه از طرف مخالفان نظام
    بستن خیابان ها بر روی ماشین های مردم، همراه با غمه کشی های متعدد بر روی مردم و ماموران

    درگیر اراضل و اوباش شدن با یکدیگر و کشتن همدیگه به نام نظام
    زدن افراد خودی در طی اعتراضات به صورت های عمدی و غیر عمدی که چند مورد به مرگ منجرب شد اما فیلم گرفته شد و به نام نظام ثبت شد!

    حمله به نیروهای پلیس
    دعواهای مکرر با مردم که باعث زحمی شدن و چاغو کشی می شد
    آتش زدن معابر، متور سیکلت مردم و متور سیکلت هایی که فکر می کردن مال بسیجی هاست
    آتش زدن بانک ها (معلوم نیست با نظالم مشکل داشتن یا با پول مردم!)

    آتش زدن اتوبوس های شهری و مختل کردن حمل و نقل عمومی
    ایجاد مزاحمت های مختلف برای ناموس مردم
    فوش های رکیک

    سقط جنین بخواطر آشوب ها
    توهین به عزاداری سید الشهدی امام حسین و ....

    و در تمام اینها انتظار داشتن طرف مقابل لال باشد،
    فوش بخور، توهین به خودش ناموس ـش شود، در برابر قمه کشی ها، پلیس و اون بسیجی وایسه تا اینقدر کتک بخوره که بمیره!
    و جوابی به این همه حملات وحشیانه نشه.

    تازه طرف میاد میگه کلی کشته داشت!
    خسته نباشی یه دعوا توی تهران میشه 15 نفر کشته و زخمی میده

    میخواستی جریانی که کنگره آمریکا برای 4 میلیارد دلار بودجه خرج کرد کشته نده؟!
    خداییش در این شرایت یکی شاکی هم باشه خیلی باید رو داشته باشه.

    من که خودم میدونم اگثر 88 های عزیز از طبقه های بالای متوسط جامعه بودن اینو که دیگه همه میدونن.

  • یارا 95/7/25 ساعت 13:21

    شما جوش نزن حرفای ایشون به دل میشینه همینجوری

  • اول اوستادصداقت داشته باش دروغ چرایک نفربگوچندصدنفرخداشاهدی تاکلامت به دل بشینه بااین دوغت ازاول نطقت دیگه دل زده شدحرف وکلامتاحمدی نژادام الفسادوام والموضی اب زیرکاه هست وهفت رنگ پست فطرت وذات .که ایران وملت رونابودکرد.بهش بگیدباباول کن بی پدردروغگوخرخودشه وباباش .این منشابدبختی وفلاکت .وکل مردم صددرصدمخالف وهم عقیده بامن هستندوسلام

  • جواد 96/1/18 ساعت 16:08

    تو که از اول توهین می کنی تو خودت با این توهینا چه کاره ای عفت کلام داشته باش

  • جالبه 88 ها شدن - سرباز رهبر! این یکی اسمش رو جالب گذاشته که تو کامنت های پایین می بینن - راشد انقلاب و امام!

    به دوستان و افسران جنگ نرم توصیه ویژه میکنم وارد این بازی های سیاسی نشین، موضع های قاطع رهبری رو ببینید که هیچ وقت تحت تاثیر سیاسی بازی ها نیست، مثل استاد رائفی پور از همین نوع تفکر استفاده کنید کاملاً درسته، مخالفان از خارج خط میگیرن و در این بین ابر مغزهایی کار میکنند تا بازی های سیاسی و شبهه به ایران وارد کنند،

    بهترین راه اینه که اصلاً وارد این مباحث نشین و وقتتون رو برای جواب دادن تلف نکنین اگه وقت دارین به یک کار فرهنگی و ساخت یک تصویر معنا دار از راه درست، از راه ایران اسلامی ترسیم کنید و اصلاً کار نداشته باشین به تریپ کدوم دولت بر میخوره به درک ...

    رهبری هم به خوبی جنس این سیاسی بازها رو میشناخت، احمدی نژادی وجود نداره ببین چقدر در موردش چرندیات میگن، حالا چه برسه به اینکه بیاد رای گیری که از نظر اماری هم احمدی نژاد رای میاره که به اون کار ندارم، مهم امنیت کشور بود،

    که نبود احمدی نژاد بیشتر به سلاح کشور هست،
    و موارد و بندهایی که رهبری برای انتخابات در نظر گرفت عالی بودند.

    اما باز هم خبرهایی از این هست که با شلوغ شدن جدیدی در 96 پای تکفیری ها قراره به ایران هم باز بشه توصیه اصلی اینه که به این بیکارهای بازی سیاسی کار نداشته باشید و به طور خلاصه که فقط دنبال روی خون شهدا و خط امام باشید و در همین مسیر در اینترنت فعالیت کنید

    که درگیر شدن در این بازی های سیاسی درست مثل بازی کردن در زمین دشمنه.
    یا حق.

  • خو شما از کجا میدونی استاد داره دروغ میگه
    ایا این حرفت مصداق تهمت به استاد نبوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • درودبراحمدی نژادقهرمان دلاورشجاع انقلابی مردمی مکتبی ولایت مدار دلسوز ازجنس مردم زجرکشیده ازطبقه محروم یاور محرومان ومستضعفان دشمن غارتگران ودزدان وفاسدان و دشمن مسکبران وطاغوتیان . چراآدمهای هرزه وارادذل واوباش وفاسد وهوچی وخرابکاروهنجارشکن وفتنه گران طاغوتی ولیبرال مسلکها وسکولارها اینقدرازاحمدی نژاد واسم مبارک ایشات وحشت دارند؟ مردیکه بی فرهنگ وپست خودتی شما که در دوره چهارساله خودتان تمام کارخانه هارا تعطیل کردین. کارگرها بیکارند. سفره های مردم خالی شد. فحشا ومنکرات وکنسرتهارابه جای فرهنگ عاشورایی دارید ترویج می کنید. فساد صندوق ذخیره فرهنگیان/ فساد صندوق توسعه ملی وفیش های نجومی وفساد پرونده کرسنت ودزدیدن دکل نفتی وهزاران مشکل درست کردید؟ ای وطن فروش خائن که با انگلیس خبیث وآمریکای جنایتکار دستت دریک کاسه است. تو راچه که درباره یک انسان وارسته وبزرگی مثل احمدی نژاد عزیزقضاوت کنی.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو در روز عاشورا سوت وکف می زدی کف خیابون الان اومدی سرباز انقلاب شدی کاسه داغترازآش شدی؟ اگر جرأت داری بزرگانتوبگوبیان با عزیز دل ملت ایران احمدی نژاد محبوب القلوب مناظره کنند؟ بگو ازغیظ عصبانیتت بمیر.

  • معلوم نیست احمدی نزاد چه گندی به مملکت زده که رهبر کارشو تموم کرده برین فکر کنید و بیندیشید
    بنیانگذار اختلاس کلان در ایران دارودسته ی ایشون بودند

  • رهبر چطوری کار احمدی نژادو تموم کرد؟ شما ذهنت قد نمیده مسایل رو تمیز بدی تقصیر ما نیست ها....حضرت آقا بعنوان پدر امت باید تذکر بده و هر جا لازم باشه میده. لازم دیدند تذکر دادند اصلا چیز عجیبی نیست حکم به تکفیر هم ندادند شماها کاسه داغ تر از آش شدید امثال شما خودعمار پندارها همیشه از ولایت جلوترید... ضمن اینکه مخاطب بخشی از تذکرات، آقای احمدی نژاد بود نه همه آن.... خدایا چرا همه فکر می کنند آخر فهم و بصیرتند؟ بچه هامون تو خیابونا دارن پرپرمیشن در مواجهه با اغتشاش، اینا دارن در توهم ، درجه الحاد احمدی نژاد رو میلی متر می گیرند لحظه به لحظه.

  • عرض نکردم دوستان...
    بعضی افراد نتها روحانی را فاسد میدانند بلکه رای به ارتداد او و کابینه اش داده اند..
    در عوض هم از احمدی نژاد یک معصوم و قدیس در ذهنشان ساخته اند..
    اینان دولت را تاریکی محض و احمدی نژاد را سعادت و مایع فخر میدانند.
    برجام را خیانت محض و کاغذ پاره و قطعنامه دان احمدی نژاد را مایع افتخار میدانند.
    اینان شهدا و عاشورا و امام حسین را به نفع خود مصادره کرده و منتقدان خود را فتنه گر و خائن و انگلیسی برچسب میزنند.
    وای از کوفیان نان به نرخ روز خور.

  • منظورت از اینان کیا هستن؟؟؟؟؟

  • چقدر انتخاب کلمات تون به اسم مستعارتون نمیاد

  • شما جوش نزن حرفای ایشون به دل میشینه همینجوری