پاسخ کوبنده کریمی قدوسی به سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی


سخنرانی جواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی در مسجد ابوافضلی به مناسبت ورود آقای هاشمی رفسنجانی به مشهد:
آقای هاشمی، بشارت خلع سلاح کامل انقلاب را به آمریکایی ها داد... امروز فتنه شناسان بزرگ عالم همین حزب اللهی ها و بسیجی ها هستند و دهان کسانی که این اراجیف را بخواهند تکرار کنند و به عمل در آورند، خرد خواهند کرد.


+ 
1

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مسلم 95/6/28 ساعت 03:16

    هنوز صدایه آیت الله خزعلی تو گوشمه که چیا در مورد هاشمی گفتن(خدا رحمتشون کنه) مخصوصا که به مصاحبه کننده میگن(من تعجب میکنم از شما , هنوز نشناختید هاشمی را؟) یا امام زمان (عج)ما دلمون به شما و نائبتون خوشه آقاجون

  • mo.sdg77 95/6/28 ساعت 09:55

    بهتر است به جای ایت الله خزعلی صدای امام خمینی و امام خامنه ای در مورد اقای هاشمی در گوشتان باشد تا ایشان را دقیق تر بشناسید.

  • آل رفسانجانی تو ایران همون نقشی رو داره ایفا می کنه که آل سعود تو جهان اسلام در حال ایفا کردنشه خدا عربستان رو لعنت کنه

  • درود برکریمی قدوسی ودرود برهمه روشنگران وروشنفکران وافراد دانا وبصیرو باسواد وعاقل وولایت مدار ومردمی که فتنه گران ودشمنان امام حسین علیه السلام را مفتضح ورسوا وریشه کن می کنند. اینها عمارهایی هستندکه پرده ازچهره معاویه صفتان و عمروعاصها و مروانها و اشعثها وابوموسی ها و ابن مجلهای دوران برمی دارند. خداوند این افراد غیورمکتبی وانقلابی وبا بصیرت وباغیرت ودانشمند وآگاه را در پناه خود محفوظ ومنصور فرماید. وخداوند ان شاءالله لیبرالها وسکولارها وسلطنت طلبها ومنافقین پلید ودشمنان اسلام ناب را خوار وذلیل ورسوا وریشه کن ونابود ومفتضح بفرماید. ودوستان ویاران وحامیان اسلام ناب را سرافراز وسربلند گرداند. مرگ بر فتنه گران/ مرگ بر آمریکا شیطان بزرگ ومرگ بر لیبرال ومرگ بر سکولار.

  • 74-s 95/6/24 ساعت 18:49

    بارها رهبری معظم اعلام کردن ک هروقت دشمن ازتون تعریف کرد حتما دارین طبق منافعشون جلو میرین.....آقای هاشمی خا...ی روح...ی و متاسفانه کل اصلاحات دارن رویه دشمن رو پیش میگیرن و تو این سالها نکته مثبت و انقلابی ای رو ازشون ندیدیم جز خیانت و فساد.
    سلامتی سیدعلی جااااان صلوات

  • به شخصیت های اصیل انقلاب توهین نکنید
    دل رهبر را خون نکنید
    برای این نماینده ی جاعل و دروغگوی انقلاب هم واقعا متاسفم .
    در حدی نیس که درمورد هاشمی صحبت کند وبرای خود اسمی رقم زند.

  • درود بر همه عمارهای انقلاب که سازشکاران ولیبرال مسلکان و حامیان فتنه گران را رسوا می کنند. مرحبا به غیرت و شرفشان

  • smha1377 95/6/24 ساعت 19:41

    اول جناب با سواد و ولایت نما جاهل نه جاعل اگه ما همچین اشتباهی کنیم میشیم بی سواد دوما هاشمی انقلابی بود الان نیست سوما هاشمی درحدی نیست که کسی بخواد تخریبش کنه یک بدبختی مثل اون خودش کلکسیونه خرابکاریه چهارما نمیخواد به اسم ولایت بیایی وسط از یک ضدولایت حمایت کنی تو مدصداق همونی هستی که سال نو میره کیش هزینه تفریحش میکنه بعدم مینویسه درراستای اقتصاد مقاوتی بنابه فرمایشات مقام معظم رهبری اینقدر هزینه شد پنجما هاشمی پدر اختلاس ایرانه و بچه هاشم یکی از یکی بدتر میخواهی قبول کن میخواهی قبول نکن ادم دورو

  • اقای هاشمی به گردن این انقلاب حق دارند.
    اختلاس هم تا جایی که یادمه مبتکرش دارودسته ی اقای احمدی نژاد بودند که الان نصفشون یا زندانند یا دادگاهند یا کانادا (اختلاس 3000ملیاردی)دارند خوش می کذارنند ومصداق اقتصاد مقاومتی اند. کلکسیون خرابکاری هم که باز همین دارودسته ی احمدی نژاد بودند اقای هاشمی کلکسیون خدمت به مملکت است .
    شما از اینکه اقای هاشمی موافق دولت اقای روحانی حرکت می کنند ناراحتید. جاعل هم که گفتید منظورم جاعل بود چون ایشون واقعا یک جاعل حرفه ای است.حعل متن بیانیه و.......

  • ko= 95/11/29 ساعت 17:01

    ولی خود اقای احمدی نزاد طرفدار فقرا و ادم درستی بود.
    عده ی قلیلی بودند اینهایی که گفتید اختلاس می کردند زیرا که بویی از احمدی نژاد وسیاست هاش نبرده بودن.

  • smha1377 95/6/25 ساعت 06:24

    اقای هاشمی پدر اختلاس ایرانه قبول نداری برو کتاب خاطراتشا بخون ببین درباره سد سازی چی گفته درضمن هاشمی به گردن این انقلاب هرحقی داشته گرفته هرچند خیلی بیشترم گرفته ولی هاشمی از همون اول مهره غرب بوده اسنادش هست برو بخون

  • اسنادش هست برو بخون؟اره هست پایینه/
    اینا اختلاس های دارودسته احمدی نزاد
    الف. خ 3هزار میلیارد تومان
    بنیاد شهید 170 میلیارد
    بابک زنجانی 9تا 12 هزار میلیارد تومان
    سعید مرتضوی 1000میلیارد تومان
    محسن پهلوان 94هزار میلیارد تومان
    بی نام وام شش هزار و 500 میلیارد تومانی
    اره مهره غرب بوده که منافقین می خواستن ترورش کنن تو بهتره بری اسنادش رو بخونی>بعد اظهار نظر کنی.

  • بهتره همون کتاب خاطرات ایشون رو هم کامل بخونی تا یکم با بصیرت تر عمل کنی. و به شخصیت بزرگش ایشونم پی ببری.

  • لیستی که دادم 1/3 اختلاس هایی بود که اتفاق افتاد نمی خواستم خیلی طولانی بشه هاشمی هم همیشه جلوی احمدی نژاد وایستاد بخاطر همینم همیشه با هاشمی درگیری داشت و تهمت بهش می زد که با سیلی جانانه رهبری ساکت شد.تو هم بهتره بری اینارو هم بخونی.با این افترا ها هم دل رهبرو خون نکن.

  • mo.sdg77 95/6/24 ساعت 23:05

    اشتباه نکردند جاعل رادرست گفتند ایشون بیانیه مجلس را جعل کرده است.

  • 95/12/15 ساعت 10:57

    جعل رو تکذیب کردندجناب mo

  • مسخره نکنید بنده خدا رو چن تا اشتباه لغوی و لپی که چیزی نیست دربرابر فجایع ساخته شده توسط آقای هاشمی البته ببخشید آقایmo.sdgvv اینجوری صحبت میکنم.

  • mo.sdg77 95/6/24 ساعت 14:33

    چقدر عجیب. واقعا جعل متن مجلس جعل بیانیه و دروغ نسبت دادن به رهبری اشتباه لپی است؟؟؟؟؟؟؟؟ انوقت صحبت هایی که برداشت غلط از اون شده فجایع است(آنهم فقط صحبت)؟؟؟
    چگونه؟

  • smha1377 95/6/24 ساعت 19:46

    همانگونه که اثر برجام از رفع تحریم شد عزت دروغین حالا فهمیدی چگونه مارکو

  • mo.sdg77 95/6/24 ساعت 23:19

    به شما تبریک می گویم دوست گرامی در زمینه توهین کردن نسبت به بحث قبلی بسیار پیشرفت کرده اید. علنا توهین می کنید(مخصوصا پیام قبل).( ضمنا قابل توجه شما توهین در فضای مجازی قابل پیگیری است.)
    به هر حال شما و مانند شما در زمینه منطق حرفی برای گفتن ندارید و وقتی هم جوابی ندارید دست به دامن توهین وادعاهای غیر مستند می شوید.
    والسلام
    یا علی

  • smha1377 95/6/25 ساعت 06:29

    حرف های ما زده شده ولی بعضیا خودشونا زدند به اون راه گذشت زمان همه چیزا مشخص میکنه تاریخا نمیشه تحریف کرد خوش حالم که الان یک بیسواد بی شناسنامه تازه به دوران رسیده هستم ولی یک بی غیرت نیستم ایندگان قضاوت میکنند جناب

  • smha1377 95/6/25 ساعت 06:26

    خواهش میکنم به هنوز مونده در محضر استاد فریدون درس پس بدیم یادته چه چیزایی نثار ماکرد

  • این صحبت رو کرد تا ذهن هارو آماده کنه گفت دور دوم ریاست جمهوری روحانی یعنی چی؟یعنی تا چهارسال دیگه همه ی پیچ و مهره های ارتش و سپاه رو از هم باز میکنه .منظور از فجایع هم کار های قبلی ایشون هست.

  • mo.sdg77 95/6/24 ساعت 17:07

    قطعا منظور ایشون این نبوده.
    کدام فجایع قبلی؟

  • قطعا منظور ایشون همین بوده
    چشماتون رو باز کنید اختلاس ها شو ببینید کافیه به قول سخنگوی حزب کارگزاران ایناها لیبرال دموکرات های مسلمانند لیبرالیسم هیچ جوری با اسلام جمع نمیشه مثل فمنیسم اسلامی <حیاکشی و غیرت کشی اسلامی>

  • smha1377 95/6/24 ساعت 19:44

    به قول چرچیل برای تسلط به یک ملت اقلیتی خائن مثل اکبر گیرینوف و اکثریتی نادان لازم است البته نادان واسه شما صدق نمیکنه شما بیشتر ماله کشی میکنه بسیار حرفه ای مثل نوبخت

  • عادل 95/6/22 ساعت 14:11

    بابا متوهم هست / چرا نمی خواهید قبول کنید ؟ داروهاشو گم کرده یا وزارت بهداشت باهاش لج کرده/ به قول قرآن کریم به این قسم افراد بگویید (( سلام ))

  • mo.sdg77 95/6/22 ساعت 16:43

    البته اقای کریمی فکر کنم دارو مصرف نمی کنند که گم کرده باشند ضمنا متوهم نیستند سوادشان در همین سطح است شما ناراحت نباشید دوست عزیز

  • smha1377 95/6/23 ساعت 17:14

    سواد ایشون خیلی بیشتر از اون ایت الله نمای قلابیه که بلند نبود توی نماز عید سوره بخونه تقلب نوشته بود

  • من که آقای کریمی رو نمیشناسم ولی صحبت های ایشون رو کاملا قبول دارم زبیر هم کنار پیامبر خدا بود در جنگ ها در سختی ها در کنار امام علی علیه السلام بود درفتنه ی بعد از شهادت پیامبر ولی همین که گذشت مال دنیا و طمع به قدرت و ثروت اون رو درمقابل امیر المومنین یعنی امام زمان خودش کشوند

  • صحبت های آقای کریمی بعضی ها رو ناراحت میکنه ، اما کریمی از هیچ کسی ترس و واهمه ای نداره ، از کسی خورده و برده ای هم نداره که نتونه در مقابل صاحبان قدرت و ثروت صحبت کنه .
    اون جونش رو توی این راه گذاشته و بصورت عمار گونه روشنگری میکنه ، بارها هم از اسناد فتنه توی مجلس صحبت کرده که همش مستند هست و سازمان های اطلاعاتی و امنیتی در کمیسیون امنیت مجلس گزارش دادن و هیچ کسی هم اون ها رو رد نکرده ، اما مرد می خواهد که محکم جلوی اینها بایسته و برای مردم روشنگری کنه ، کار هرکسی نیست ، آخه منافعشون به خطر می افته ، خدا نگهدارش باشه.
    اون تهمت هایی هم که دوستمون ( anti-ahmadinejad ) زد به ایشون نمی چسبه.

  • mo.sdg77 95/6/22 ساعت 16:37

    باید در مورد هر شخصی مستند صحبت شود روی سخنم با همه هست.
    اما در مورد اقای کریمی
    1-ایشون در مجلس طرحی را درباره التزام دولت به حفظ حقوق هسته‌ای ملت ایران تنظیم کرده بود که در آن NPT را MPT نوشتند تا مشخص شود یکی از تندروترین مخالفان سیاست هسته‌ای دولت،و به قول شما عمار انقلاب . هنوز معروف ترین لغت این حوزه را نمی داندو در این رابطه اظهار نظر هم. می کند.متن این طرح و یک طرح دیگر در همین زمینه در فضای مجازی موجود است. سرچ کنید.
    2--طرح جعلی سه فوریتی توقف مذاکرات -.گویایکی از نمایندگان مجلس با مراجعه به برخی دیگر از نمایندگان حاضر در صحن، طرح دوفوریتی را مطرح می‌کند که برای مقابله با مصوبه سنای آمریکا بوده است. نمایندگان نیز با مطالعه طرح آن را امضا می‌کنند؛ اما در ‌‌نهایت کریمی قدوسی عنوان طرح را عوض ‌و آن را با نام طرح سه فوریتی برای (توقف مذاکرات) مجلس تقدیم هیأت رئیسه می‌کند.محسن بیگلری( نماینده سقز و بانه): ((این متن و امضا های پیوست آن کذب محض است . اکثر نمایندگان امضای خود پای این طرح را تکذیب می کنند و نسبت به آن معترض هستند)). توانید در این رابطه تحقیق کنید.هم چنین به اظهارات حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در رابطه با این جعل توسط (عمار انقلاب) مراجعه کنید.
    3-((درگیری لفظی با ظریف در جلسه غیرعلنی مجلس. و دروغ نسبت دادن به رهبری پس از بیانیه لوزان در روز ۱۶ فروردین ۹۴))
    بخشی از سخنانشان را برایتان نوشتم.می توانید باز هم این موضوع را پیگیری و تحقیق کنید
    کریمی‌قدوسی به ظریف: حضرت آقا به شما تذکر داده است (در رابطه با مذاکرات)؛ ظریف به کریمی‌قدوسی: شما دروغ می‌گویید و با این گونه حرفها به آقا تهمت می‌بندید و....متن کامل این مشاجره در اینترنت هست مراجعه کنید. به این اظهارات اقای کریمی و ادعای تذکر در- رمضان94 -توسط رهبری پاسخی قاطع داده شد. مراجعه کنید.
    البته عجیب نیست جون این عمار انقلاب اغلب اوقات انتقادات خود را با نقل قول‎هایی بدون سند از مقام معظم رهبری درباره مذاکرات و تیم مذاکره کننده همراه کرده است.
    واقعا امیدوارم این اظها نظر ایشون مثل بقیه اظهارنظراتشان نباشد.
    البته درمورد ایشون حرف بسیار است دوست عزیز چند تا از اسناد مستندایشون رو هم که گفتید رو کنید لطفا.
    یا علی


  • راجع به هر چیزی باید تحقیق بشه اقای m sdg
    از کجا معلوم اینها درست باشه ضمنا تو فضای مجازی هم حرف زیاده.
    هر حرفی رو نباید باور کرد تحقیق و بررسی لازم است

  • ko- 95/11/22 ساعت 15:46

    البته اقای کریمی این رو تکذیب کردن

  • smha1377 95/6/23 ساعت 17:15

    درضمن رهبری تو دهنی های محکمی به عناصر چپی زد نمیدونی برو ببین

  • mo.sdg77 95/6/24 ساعت 14:24

    دوست عزیز همواره مستند صحبت کنید ضمنا بنده نه چپی هستم نه هیچ جهت دیگری فقط شما توجه کنید پای هر منبری دست نزنید.

  • smha1377 95/6/24 ساعت 19:34

    بله شما گفتید ما هم باور کردیم شعار نده حرفات مشخصه که چپی هستی یا نه

  • smha1377 95/6/23 ساعت 17:12

    بله مثل اربابات قضیه را منحرف من تو برو به روزنامه خانوادگی اکبر گیرنوف املا یاد بده

  • کریمی جان تو دیگه حرف نزن-ماجرای غلطای املاییتو. MPTو.NPT/و...هنوز یادمون نرفته.
    ماجرای تهمت و ادعای غلط به رهبری نسبت دادنتو هنوز یادمون نرفته .
    بزن کنار .بذار باسوادتر از تودر این مسائل اظهار نظر کنند.

  • ثصق-3 95/12/14 ساعت 08:18

    تهمت و ادعای غلط یعنی چی این اقا همواره در خط رهبری بوده و هست .

  • پری 95/6/22 ساعت 23:11

    شما ... اینو نگین چی بگین !
    این اشتباهات لپی چیزی از مفهوم قضیه کم نمیکنه
    برای جبران نقص هاتون بلدین فقط این چیزا رو عَلَم کنین
    بی فرهنگ ترین و بی اخلاق ترین طیف جامعه

  • حرف هایی که می گه درسته امروز یک عده دنبال تن دادن به ذلت هستن

  • به ذلت کسی تن می ده که به یار وفادار رهبری و کسی که شهید زنده است تهمت و افترا می زنه.