نقد فیلم ضد ایرانی_اسلامی «پزشک» (ابو علی سینا)


چندی است در سینماهای آلمان فیلم سینمایی El_médico به معنی پزشک به نمایش درآمده است. این فیلم بر اساس رمان The Physician از رمان نویس آمریکایی به نام Noah Gordon توسط یک کارگردان آلمانی و با بازیگران آلمانی ساخته شده است. داستان کلی این فیلم درباره پسری انگلیسی است که والدینش در اثر بیماری فوت می کنند و او با مردی دوره گرد همراه می شود و در طی سفرهای مختلف به دور اروپا در فکر بیماری و علت مرگ مادرش می گردد. بعد از ملاقات با پزشکی اروپایی، او تصمیم می گیرد به ایران سفر کند و در محضر ابوعلی سینا پزشک پرآوازه ایرانی طب بیاموزد. ماجرای این فیلم در قرن یازدهم میلادی است و این فیلم در ابتدا اروپا را درگیر بیماری طاعون و قحطی نشان می دهد، اما ...


+ 
112

- 
29

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • میتونم بگم دین اسلام مذخرفترین دین حساب میش ک میتونم بر حاکمیت خودش کشت کشتار راه بده
    دینی ک مذهبش ،عقایدش از علم بالاتره
    نمیتوان گفت دین
    کلا میش گفت هر کجای دنیا اسم مسلمانی وجود داره فقر و بدبختی کشت کشتار بی رحمانه وجود داره
    در آخر بگم ک ابن سینا تا جایی ماهم خوندیم
    سم خورده

  • این فیلم جز مزخرفات و منحرف کردن ذهن مردم هیچ چیز دیگه ای نداشت. با این فیلم نشون دادن گه ابوعلی سینا خودش آثارش و هدیه میده به انگلیسا!! تحریف محض تاریخ و نشون دادن نوکری آلمان برای انگلیس. و اون چهره از ایران بعد از اسلام!! اکثرا شراب خوار و مست.

  • تحریف دروغ و بیان مغرضانه =کل فیلم.

  • اگه توگوگل جستجوکنید نوشته ابن سینا بخاطر رابطه ی جنسی زیادی که بازنان داشت وافراط درخوردن وشهوت ضعیف شد وتوراه اصفهان مرد

  • فیلمش عالی بودوبه نظرمن کاملا قشنگ افراطی های مسلمان روتوصیف کرده وضدایرانی نبود توفیلم دقیقا موعظه های اون شیخ که میگه بابت گناهان یه عده مامجازات میشیم عینه امروز ایران وخیانتش خیلی جالب بود وبه اسم دین قضاوت میکرد وآخرشم به مملکت خیانت کرد

  • اصلا تاریخ رو زیر سوال برده فیلم جالب ولی پر از دروغه معلومه بدون تحقیق فقط قصد زیر سوال بردن داشتن

  • واقعا نمی دونم چی بگم ... مو به تنم سیخ شده. این فیلم و فیلم 300 واقعا مفتضح ترین ها بودند. اصلا به درک که اون اجنبی های لعنتی در مورد ما چی فکر کنن. تمدن و فرهنگ ما در تاریخ این کره خاکی منحصر به فرد و تکه. ما چه انتظاری از فیلم ساز ها و نویسندگان اجنبی داریم؟ که بیان فرهنگ و قدرت بی بدیل مون رو همونجور که بوده نشون بدن؟؟!!!! تنها کاری که ما میتونیم بکنیم اینه که اولا با ساخت مستند، فیلم و یا سریال هایی با کیفیت و بدون هیچ قصد و غرضی و هیچگونه محکومیت و یا دفاع افراطی از سیاست ها، مذهب هاو یا ملیت هیچ کشوری در هیچ دوره ای، گذشته مون رو حفظ کنیم. دوما نوجوانان و جوانان مون با تلاش و پشتکار، استعداد و نبوغ نهفنه در ژن آریایی شون رو شکوفا کنن و به ثمر برسونن تا هستی بار دیگر شاهد شگفتی های دیگری از انسان های تمام عیار ایرانی باشد؛ گنج هایی مثل پروفسور سمیعی، پروفسور مریم میرزاخانی، پروفسور حسابی و... . این ها مستندهایی زنده و شاهکارهایی از تمدن و فرهنگ کشورمون هستند. علم سرمایه ی ماست. قدر سرمایه
    خود را بهتر بدانیم.

  • بنظر من بهترین فیلمی بود که دیدم،شاید در جزئیات اندکی تحریف شده ولی اساس فیلم بر واقعیته

  • تحریف این فیلم از تحریف اصالت تو کمتر نباشه بیشتر نیست

  • اون شناسنامه ی شماست که تحریف شده

  • این فیلم به خاطر بی سوادی نویسنده نیست بلکه یهودیان سالهاست با این داستان پردازی ها ذهن مردم جهان رو جهت میدن. ماها در داستان نویسی خیلی ضعیفیم (یا از داستان نویسهای قهار خود استفاده نمی کنیم یا وقت نمی گذاریم).
    روش اونا اینه: فقط کافیه کمی از حقیقت رو بگی و بقیه اش رو تحریف کنی تا مردم رو به سمتی که می خوای ببری. و دقت کنید که در همه فیلمهاشون توسط نماد ها از زمان معاصر صحبت میکن و یا شاید از برنامه شان برای آینده بگن.

  • رندا 95/11/22 ساعت 14:23

    سلام و ادب خدمت شما
    وب بسیار خوبی را طراحی کرده اید و محتوی جالب و کاربردی را در وب شما وجود داشت.
    خوشحال می شویم با قرار دادن آدرس "نخستین پایگاه نشریات دانشجویان علوم پزشکی ایران(رندا)" در پیوندهای خود گامی موثر در آشناسازی کاربران با محتوی جامع و مفید هر دو وب برداریم.
    لطفا پس از قرار دان وب ما در قسمت پیوند های سایتتان یک ایمیل حاوی نام و لینک سایتتان برایمان ارسال فرمایید تا ما نیز شما را در بزرگترین پایگاه نشریات دانشجویان علوم پزشکی قرار دهیم.
    با سپاس فراوان – رسانه نشریات دانشجویان ایران(رندا)

    اطلاعات ما جهت ثبت در وب شما:
    نام: رسانه نشریات دانشجویان ایران
    لینک سایت: renda.ir

    آدرس ایمیل ما جهت ارسال مشخصات: info@renda.ir

  • تا حالا سایتی به خوبی شما ندیده بودم چون هم مطالب خیلی خوبی دارید هم قالب سایتتون خیلی خوبه.یک تشکر ویژه با ارزوی موفقیت.

  • مهمان 94/11/29 ساعت 07:16

    ببخشین ما بجز تو تبلیغ شامپو چی برای مردم خودمون و دنیا از ابوعلی سینا نشون دادیم

  • مجموعه تلویزیونی ابوعلی سینا تولید سال ۱۳۶۴ هست که البته نه آنچنان که بایسته است به طور اجمال به زندگی ابن سینا پرداخته.
    نویسنده و تدوین و کارگردان این مجموعه مرحوم کیهان رهگذار بوده‌است.
    امین تارخ نقش اصلی سریال «بوعلی سینا»را بازی می‌کند و زنده‌یاد فیروز بهجت محمدی، زنده‌یاد جمشید لایق، اسماعیل محرابی، چنگیز وثوقی، سرور نجات الهی و… دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

  • مجموعه تلویزیونی ابوعلی سینا تولید سال ۱۳۶۴ هست که البته نه آنچنان که بایسته است به طور اجمال به زندگی ابن سینا پرداخته.
    نویسنده و تدوین و کارگردان این مجموعه مرحوم کیهان رهگذار بوده‌است.
    امین تارخ نقش اصلی سریال «بوعلی سینا»را بازی می‌کند و زنده‌یاد فیروز بهجت محمدی، زنده‌یاد جمشید لایق، اسماعیل محرابی، چنگیز وثوقی، سرور نجات الهی و… دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

  • هر از گاهی اروپایی ها و غربی ها یه چیزهایی درمورد فرهنگ و تاریخ ایران میسازن ولی این ساخته واقعا بر اساس تخیل نویسنده بود تا واقعیت .آقای گوردون یا اصلا تاریخ رو نخونده مخصوصا زندگینامه شیخ الرییس رو یا به دنبال تحریف بوده

  • آقای گوردون و هم آن آلمانی (بووووووووووق) در نهایت رذالت و البته مهارت پیشاپیش نقشۀ آیندۀ داعش را ترسیم کرده اند! زمانی که داعش (دولت اسلامی) در گمان پلید آنان استقرار حاکمیتی یابد، آن وقت مدعی می شوند که دیدید چهرۀ حقیقی اسلام و مسلمین همین ها بودند و هستند! در آن صورت، برای از بین بردن سرزمین ها و ملت تحت حکومت داعش هیچگونه مانعی نخواهد داشت!!! و الی آخر وهمشان...
    اینان از پس تاریخ تحریفی متوهمانه شان، آینده ترسیم می کنند! استکبار یعنی این...

  • جامعه سیاسی و جامعه سینمایی و جامعه پزشکی و جامعه دینی ما چکار کردن؟! اصلا از وجود همچین فیلمی خبر دارن؟
    اصلا به فکر ساختن فیلم زندگی واقعی ابن سینا هستن؟
    البته چون مسئولان با تاریخ قبل از انقلاب اسلامی مشکل دارن باز هم فضای سیاسی و حاکمان رو مثل این فیلم ترسیم میکنن و میشه یه فیلم ضد خودمون.

  • نه خیر باهوش گسی با تاریخ قبل از اسلام مشکل نداره، مشکل اینجاست که فیلم سازهای ما بدون مرض نمی تونن فیلم بسازن، اگه فیلم بسازن یا باید تاریخ ایران رو زیر سوال ببرن یا باید دیانت ایرانی ها رو زیر سوال ببرن، یه آدم نرمال داشته باشیم در این قضه همه چیز حله،