مستند صدر عشق


مستند «صدر عشق» درباره شهید مصطفی صدرزاده

فرمانده دلاور گردان عمار لشکر فاطمیون سوریه



شهید مصطفی صدرزاده(سیدابراهیم) در نبرد با تروریست‌های تکفیری، روز تاسوعا در سوریه به شهادت رسید. از مصطفی صدرزاده دو یادگار ۷ ساله و ۶ ماهه به یادگار مانده است. در این مستند شهید از نحوه ورود خود به لشکر فاطمیون روایت می کند و صحبت های سردار قاسم سلیمانی درباره این شهید بزرگوار زیبایی این اثر را دو چندان نموده است. مستند صدر عشق، به کارگردانی ساسان فلاح فر در مرکز مستند سازی چشمه تولید شده است.


+ 
2

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام
    مستند "صدر عشق" کاری از "گروه هنری مهاجر" می باشد و ارتباطی با برادر بزرگوار آقای ساسان فلاح فر و مرکز مستندسازی چشمه ندارد.
    یاعلی

  • ما در رسانه ها باخبر میشویم از شهادت ایرانیها اما واقعا با مراحل شهادت ایشان اصلا با اطلاع نمیشویم که چگونه وارد عرصه شهادت می شوند و خود را با شرایط چگونه وفق میدهند و اماده میسازند برای شهادت این مستند داستان هزاران هزار شهید است که ما تنها یک نمونه از ان را دیدیم و چقدر راه شهید شدن سخت است و به اسانی به دست نمی اید نمیدانم در مقابل این همه ایثار و بصیرت چه میتوان گفت فقط خداوند فهم اعمال ایشان و توفیق پاسداری از خون و جانفشانی شهدا از صدر اسلام تا زمان حاضر را به ما بدهد ان شاء الله